Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ammer litt enda, men godjenta får i tillegg Collett. Hun har hatt melkeintoleranse, men det er jo noe de kan vokse av seg, og det er hun nå i ferd med å gjøre. Men vi er ikke ferdig med introduksjon av youghurt, og det må hun tåle før vi kan prøve vanlig melk. En homeopat som behandlet henne tidligere ang intoleranse, sa at forskerne i dag mente 15 mnd. før man introduserte melk...noen i samme situasjon eller med erfaringer? Ps: hun er snart 13 mnd
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Vet ikke om det er noen "max" aldersgrense på mme jeg. Helsesøster sa i hvertfall til meg på 12 mnd-kontrollen at det var på tide å introdusere vanlig melk. Så nå bruker vi 50/50 med mme og lettmelk i flaska og min er også 13 mnd. Når denne pakken med mme er tom, så skal vi begynne med bare lettmelk, har da tatt det gradvis. Men nå vet ikke jeg hva du burde gjøre da som har ei med melkeintoleranse. Det vet jeg ikke så mye om nemlig
LivetErEnLek Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Det beste hadde kanskje vært å bytte ut mme med havremelk? Det har vi gjort etter råd fra vår homopat, deter jo kumelk i mme også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå