Fire småtroll Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har tre barn, vi har bestemt oss for at det er et greit antall, da har vi både tid og økonomi til å følge de godt opp... Nå går jeg på pilla, men vi har snakket om at en av oss skal sterilisere seg, kan jo ikke knaske hormoner helt til overgangsalderen. MEN, i det siste har jeg liksom fått den tanken at vi skal ha fire barn. Kommer ikke til å prøve å bli gravid, så skal det bli en til må det bli fordi prevensjonen svikter, enten fordi jeg blir gravid på pilla (skjer jo med ca 1%), eller at kroppen min, eller til gubben, lager seg nye veier og egg møter sedcelle på tross av en sterilisering.. Har fått det for meg at dette kommer til å skje jeg da, har til og med kjøpt en test som ligger i skapet i tilfelle jeg skulle føle meg gravid en dag ;-) Er det ønsketenkning fra underbevisstheten, eller hva er det. Kan noen av dere som ser fortelle hva dere ser. Kommer vi til å måtte kjøpe oss en sjuseter? Får ikke tanken ut av hodet jeg... På forhånd tusen takk! Jeg er født 280774.
Fire småtroll Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk for tilbakemeldig! Jeg tror du kan ha helt rett ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå