Gå til innhold

Kjøper dere mere graviditetsklær nå?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg kjøper mere klær blir jo lei de gamle me har. og greit med noe som du kan bruke rett etter fødselen og. men kjøper bare gensere nå da amme gensere og sånn for de har du jo bruk for etter fødselen og magen vokser vel mest i slutten ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt en fin topp som jeg kan bruke i jula, men kommer ikke til å kjøpe mer nå, med mindre jeg finner noe billig :P Har lyst på en ny bukse, men tenker at jeg heller kan kjøpe en ny etter fødselen.. Ikke mye vits i å kjøpe en bukse som blir brukt et par ganger i løpet av 2 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ett eller annet sånn til jul, men ellers har jeg ingen store planer på å handle så stort. Kjøpte ganske tidlig noen strikkede kjoler og tunikaer. De er nesten det eneste jeg bruker. Og tykke strumper og stor varm genser til. Er kjempe fornøyd med at moten er som den er i vinter, med mye strikk og volum, for da slipper jeg å kjøpe riktige mammaklær, for de synes jeg er så triste. Å disse klærne kan jeg bruke etterpå viss jeg vil. Ellers så sparer jeg heller pengene mine til å kjøpe klær etterpå. Da har jeg nok lyst på en bukse som sitter pent og litt "vanlig" klær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr da kjøpt inn et par plagg til jul. De første mammaklærne har jeg vokst ut av..og skal magen vokse så innamri mye mer så vet jeg ikke.. Føles nesten som om den ikke kan bli større nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen med jente i magen

Jeg har faktisk bare kjøpt mammabukser. Topper o.l.kjøper jeg i vanlige butikker. Må jo ha litt lengde på dem da, men alt er pent og kan brukes etter fødselen :)

 

Men ja, jeg kjøpte en penbukse (mamma) for 2 uker siden, da jeg kun har jeans o.l av mammabukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...