Gå til innhold

Hvilken fotobutikk er kjappest på julekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært altfor treig med å ta bilder av julebopen så jeg trenger noe som går raskt. Jeg vil selvfølgelig ha ålreit kvalitet også.

Er det kanskje raskere å gå i fotobutikk og be om mange kopier? Hvor får jeg i så tilfelle kjøpt kort å putte bildene i?

Sorry høy skravlefaktor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tar bildene selv, fremkaller de selv og kjøper slike mapper å putte dem inn i på binders. Blir så flott atte:)

Skrevet

Fremkalle selv er utelukket for skriveren vår er ikke av god nok kvalitet, ei heller har vi mørkerom.

Skrevet

Ordner de ikke framkalling på en time? Sånn rundtomkring:)

Skrevet

Har aldri fremkalt digitalbilder før jeg, men de har vel det på slike også. Får man det fort med mange kopier også, det må man vel få?

Kanskje jeg skal sjekke ut binders. Det er ganske langt da. Har de det andre steder også? Til en rimelig penge altså for vi er ganske lutfattige igrunn.

Skrevet

Kom til å tenke på noe. I fjor tror jeg vi bestilte via en link på online.no. Startsiden vår. Sendte bilde via mail og fikk de på ett par dager. litt glemsk, se:)

Skrevet

Lurer på om vi bestilte 30 og betalte under 300....?

Skrevet

Det var billig:) Det skal sjekkes ut.

Skrevet

Jeg har begynt å la lillebop bli en julebop så nå har hun på seg nisselue og rød drakt hvor enn vi drar i håp om at jeg skal få tatt det perfekte bildet.

Skrevet

Jeg ordna julekort på pcen jeg, og så fremkallte som vanlige bilder.

Skrevet

Japanphoto.no Bestilte på søndag, og på onsdag lå dem i postkadda. Betalte 101,- for 20 stk inkl frakt. Veldig fine ble de oxo :-)

Skrevet

Det var veldig bra:)

Jeg har et litt anstrengt forhold til Japan Foto etter at jeg rota med en fyr som jobba på en slik butikk for mange år siden, hehe. Merkelig hvordan slike ting sitter igjen, det har jo svært lite å si nå.

Skrevet

Digitalbilder.no har 2 dagers levering. Prisen varierer etter hvilket kort du ev. velger :)

Skrevet

Fotoknudsen er kjappe, men de er så kjappe at de skalperer hodene på ungene slik at de ser noe lavpanna og spesielle ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...