Jalla is back Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg føler ingenting, jeg. Er nitrist å ikke ha noen. Jeg er overbevist at jeg ikke er gravid :-(
SommerBris Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Ja jeg har følt symptomer de andre gangene også jeg, så psyken har spilt meg et puss. Men føler det alikevel andeledes denne gangen, men hvem vet sikkert bare veldig ivrig som vanlig. Og ja det er mange som ikke får symptomer med en gang så håpet er der enda så lenge ikke tanta har kommet. Er veldig lett å gå å kjenne litt ekstra på kroppen, som man ellers ikke har gjort før man ble prøver. I tillegg er man her inne da blir det ofte til at man kjenner litt symptomer og tenker at det har jeg ikke merket før. Er jo veldig spennende men håper jo at den sitter snart da:) IKKE mist håpet, ingen tante=fortsatt håp )
Sharlis Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Du skal være glad for at du slipper gravi symptomer..jeg ligger å er dårlig dagen lang,..får nesten ikke i meg mat,brekker meg dagen lang og blir kvalm av alt å ingenting:) Skulle ønske jeg slapp all kvalmen osv
tegneseriedama Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hei nybegynner. Jeg tror en del av symptomene her inne er en del av det å bli kjent med kroppen på som prøver. Hadde feks aldri kjent eggløsning før denne mnd, fikk til og med en antydning til blødning rundt el-noe som skal være vanlig men som jeg aldri har sett før.Så går man rundt her og "lever i sin egen livmor" som jeg kaller det og da blir ting en ellers ikke ville tenkt over et mulig tegn. Feks mageknip blir den berømte stikkingen i siden, el og mens ømme bryst blir ømme-gravidebryst,mavesyke blir kvalme og kaffen smaker virkelig ikke godt.... kaffe er vel egentlig ikke godt om en tenker nøye over det... Men ta pp som en trenings sak i å bli kjent m kroppen- og plutselig en dag så slår det til. Sånn prøver jeg å se det, ellers så kan du jo gå inn på 1.trim og se hvor mange som overhodet ikke kjente symptomer men som er gravide;-) Selv har jeg to spennende men usikre symptomer, neg test i morres, ikm ca lørdag og foreløpig ingen tegn til mens.
2prinsesserogbim Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 vi blir nok litt påvirket av hverandre her inne ja.... det er grådig lett å bli revet med... ikke alltid like lett å holde bena plantet på jorden nei..
tegneseriedama Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 første mnd jeg har latt meg rive med....hi hi... og har jammen funnet ut at det er litt spennende også- det gjør det litt greiere å si nei takk til deilig rød vin to uker i mnd;-)
2prinsesserogbim Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 hehe ja... men får lett dårlig samvittighet uten at det er noe der liksom og det er litt kjipt.. jeg prøver å ikke la meg rive med i symptomjakten men den tar meg likevel uansett..
tegneseriedama Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Vel, har gått ned to kilo på å¨leve sunnere, så det er ikke så galt at det ikke er godt for noe;-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Synes det er et godt poeng du tar frem der tegneseriedama..Ikke nødvendigvis at alt er symptomer men heller bli kjent med kroppen....Det har iallfall jeg blitt:)
plux Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Hihi, kjenner meg igjen i det med å "leve i sin egen livmor", fikk naboen til å kjøpe test til meg i går som var negativ i dag morges, men kjæresten lovte at vi skal prøve igjen hvis jeg er flink å holde styr på EL-testene mine så vi kan peile oss litt sikrere inn (stakkars gutten orker vel ikke skuffet dame i mange måneder til, hehe). Men IKM skulle vært i går men er litt usikker, tenker positivt, så lenge ikke tante rød har kommet så fortsetter jeg å smile for meg selv Hvilken side stikker det på i så fall? For det har jeg merket de siste tre dagene... Trodde det var trrang olabukse men i dag har jeg på meg kosebukse og merker det likevel Kjempekos med all støtte her inne!
nr2-imagen:) Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Åj! Ja det er jo håp når TR ikke har kommet! Hvertfall når du har stikkinger! Du får ta en ny test om et par dager!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå