Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hei dere!! Sikker noen som himler med øynene nå, men jeg prøver meg her..... Hvis det er noen damer (eller herrer) som sitter på 4 billetter til kampene til finale helgen i Paris og ikke får reist (eller kjenner noen som ikke får reist).... SÅ TA KONTAKT!!!!! Vi har billetter til alle andre kamper, men mangler noen.. HJELP!!! [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå