Gå til innhold

Queen of the road! ang tupperware;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Min CheeSmart har begynt å lukte litt, så jeg tenkte å vaske den i maskinen. Mener jeg leste at filteret ikke skal i oppvaskemaskinen?? Finner ikke den lappen som hørte til.. Men hva kan jeg såfall vaske filteret med??:)

Åsså en ting til;) Jeg har den lille løkhakkeren, den som jeg vrir frem og tilbake for å hakke ting smått. Kan kniven til den vaskes i maskin?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CheeSmart - dypp filteret lett i lunket vann med Zalo, og skyll den så i rent vann. La den tørke selv, evt. tørk lett over med en myk klut.

Du bør helst ikke vaske noen kniver i oppvaskmaskinen. Kan også anbefale og slipe knivene innimellom så de holder seg skarpe.

Hilsen tidligere Tupperware-selger:)

Skrevet

Heisann. :)

Vært litt opptatt, så så ikke innlegget ditt før nå jeg...

Men som det står over her, filteret skal ikke i maskin, men håndvaskes. Restn av CheeSmarten kan maskinvaskes. :)

Når det gjelder knivene til løkhakkeren, så kan de vaskes i maskin. :) Det som kan skje er at du får rustflekker på de, ikke fordi de ruster, men fordi andre ting i maskina kan gi fra seg rust farge, som stter seg fast på knivene, det gjelder alle kniver o.l.

Skrevet

slenger meg inn på denne tråden jeg, selv om den ikke var til meg! jeg fikk meldingen din på søndag Qeenis, men tlf min har vært sperra for utgående sms\anrop, pga at sambo hadde glemt å betale regningen...typisk! men jeg skulle hatt noen småting før jul, ikke så mye, men er det for sent nå? skulle hatt 3 sånne osteklokker, og så har jeg hørt dere har en veldig bra brødkniv? men hva er prisen på den? og er den bra??:)

Skrevet

Jeg kan anbefale brødkniven:) DEn koster 349kr.

Skrevet

Tusen takk for all hjelp, jenter=) Da er filteret håndvasket og like godt som nytt igjen ;)

Tonje; Kan anbefale CheeSmart osteklokkene, de er kjempegode!! Husker ikke hva jeg betalte, men den var ikke så veldig dyr :)

Skrevet

Litt sen å svare i dag jeg.. Hatt det litt travelt på jobben..

Nei, da, er ikke for sent enda. :)

Brødkniven koster som nevnt her 349,-. Og ja, det er en kjempe god kniv!! Kan anbefale alle disse knivene, er kjempe gode. Trodde knivene mine var sånn passe bra, helt til jeg fikk disse i hus.. bruker ikke de gamle lengre... :)

Priser kan du også finne inne på www.tupperware.no

Send meg en PM med hva du skal ha, så ordner jeg det på søndag. :)

Skrevet

takker for svar Niem:)

da har du fått PM Queenie:) tenkte bare om jeg rakk få varene til jul jeg da vettu:)hehe...:)

men da var det ordnet oxo:)digg:)

Skrevet

Du har en PM Tonje. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...