Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Det svir i underlivet (spesielt ved samleie) samt at det legger seg et hvitt belegg der. Kan det være soppinfeksjon? Kan jeg i så fall ta canesten mens jeg er gravid? Skal til legen i slutten av neste uke, så kan jo spørre da. Men synes ikke det er noe gøy å spørre mannlig lege om dette (i tillegg til at han alltid virker så sur). Men burde kanskje gjøre det?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hvis det er sopp kan du ta det med yoghurt naturell, evt med canesten men da ikke bruke innføringsdingsen til stikkpilla i skjeden. Står i bruksanvisninga. Og starter du nå så ser du uansett om det er vekk innen du kommer til legen - og er det ikke det bør du la ham sjekke - uansett om han er dum og sur - lag skikkelig rosinfjes og skrik "jeg er så sur i musa!!!" og se hva som skjer.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Husk at mannen din også trenger behandling.
julesklia Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 En lege er en lege. Mye hyggeligere med mannlig enn damelig lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå