Ella og Knerten Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Har brukt Mycostatin i snart to uker. Belegget på tunga til Knerten er borte, men jeg er fortsatt ikke bra på puppene. Røde og ømme. Har begynt på Diflucan pillekur i dag. Noen som har erfaring med denne? Tar det knekken på dritten?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har erfaring.jeg gikk i 5 mnd. med sopp i puppen.Hadde prøvd "alt" men ingenting funka...men det gjorde Duflocan:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå