Gå til innhold

lei av folk

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ordentlig lei av folk. jeg liker dem ikke, jeg kan telle på 1 hånd hvor mange mennekser som jeg virkelig har lyst til og prate mer med og det er fremdeles fingre ledig på den hånda.

er det andre her som også generelt sett syns folk er skjeldelige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Folk suger. Unntatt et par stykker. Jeg har slutta å ta tlf, og det er ikke bare fordi jeg har mista stemmen.

Skrevet

vil bare legge til at jeg har vært lei folk i over 2 år nå. trodde det skulle gå over. men nå begyner jeg og tviler. trives egentlig med og ikke like folk

Skrevet

Du høres ut som samboeren min.

Skrevet

Folk er masete og oppskrytt. Heldigvis bor jeg sammen med en som mener det samme som meg. Klart det finnes jo noen der ute som virker men de fleste er ødelagt.

Skrevet

tlf er oppskrytt! selv om jeg har en tedens til og ta den om jeg tror den som ringer kan komme med noe vetugt eller noe som er til min fordel. men ellers...

Skrevet

De fleste får energi av å være sammen med andre - mens jeg i 90% av tilfellene bare går i minus. Jeg vil være aleine. Helt aleine lenge av gangen.

Skrevet

Send dem til kundeservice. Koster bare 300 kroner. Funker bra.

Skrevet

Så mange vi var da....

Jeg er selektiv som bare juling.

Jeg er nede i én som jeg faktisk alltid tar meg tid til.

..og det er fordi hun gir energi fremfor å ta.

Skrevet

Kan ikke svare, jeg skjønner ikke hva "skjeldelige" betyr...???

Skrevet

Hvem fikser dem da? Om det er KrF som står bak har jeg ikke tro på konseptet.

Skrevet

Det er jo dumt av deg, du har kanskje nokså lav digital kompetanse?

Skrevet

Da har du fryktelig dårlig fantasi og er generelt dårlig på å forstå hva andre uttrykker.

HI har dysleksi, så du har en håpløs oppgave foran deg om du skal begynne å rette.

Skrevet

Virker som om vi er en gjeng med enstöinger her, men jeg er helt enig. Mitt motto er "bedre alene enn i daarlig selskap" og folk slutter ikke aa skuffe meg.

Min samboer er som meg, og her i det lille huset vaart paa toppen av et lite fjell langt utpaa landet trives vi kjempegodt.

Skrevet

Skjeldelige er kjedelige folk som i tillegg sjeler. Da har du det gående. Sitter der og snakker vissvass mens de prøver å sikte deg inn.

Skrevet

Henger dere her fordi at dere ikke liker de andre eller har dere venner her da siden dere er like?

Skrevet

Jeg har litt telefonagnst tror jeg. Eneste jeg liker å snakke i telefon med er mamma, samboer og bestemor,, i den rekkefølgen. Det er greit viss man ringer og skal si en konkret sak, men takler ikke sånn "hei, jeg tenkte jeg skulle ringe og slå av en part". Jeg kommer jeg aldri på noe og si, så det blir liksom "jah...." og ikke mer en det.

Det er nok bivirkniger av å ha snakket i telefon 23timer i døgnet som fjortis og sommerjobb som nextgentel telefonselger;)

Skrevet

Det er litt morsomt at dere søker til andre folk for å få bekreftet at andre folk er tullinger.

Forøvrig er jeg så nihilistisk i utgangspunktet at jeg nærmest uten unntak blir positivt overrasket over menneskeheten.

Skrevet

Det må jo være noe som holder oss sammen. Og vi liker jo generelt ikke skravlere, og de liker heller ikke oss. Så sannheten er nok at vi er sære og derfor kan underholde hverandre.

Skrevet

Nei, nå har det vel gått litt i ball for deg, vi var nok her før noen begynte å lure på om andre skulle kunne tenkes å ikke like folk irl heller.

Skrevet

Jeg trives godt i mitt eget selskap,og lille vennen min sitt selskap selvsagt!

Vi bor på en liten drittplass hvor det er mye weekend fyll og all dritt som hører med det..utroskap,intriger osv.

Var med på denne karusellen før jeg fikk barn,og må si at jeg har mange dårlige minner fra den tiden..

Mange av mine tidligere venner holder det enda gående,derfor har jeg valgt å kutte mange av de ut.

Så jeg er ikke den mest sosiale i denne verden :)

Skrevet

Jeg liker meg egentlig best i mitt eget selskap, og er ganske selektiv i mitt valg av venner. Det som er litt rart er at noen av de jeg har truffet her på kranglesiden , faktisk har potensiale til å bli orntlig gode venner.

Noen av disse er Susse, Dr Yppert og Doppler. er veldig glad i dere ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...