vi har verdens fineste gull Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Kom med de:) Jeg er i maks julestemning i kveld:)
grå :) Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 nordnorsk julesalme:) og den med bing crosby/ david bowie ... peace on earth/ little drummer boy
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Little drummer boy Do they know it's christmas time driving home for christmas Merry christmas everyone (Shakin Steven)
Ett_øyelokk.... Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 O' helga natt! Den er bare nyyyyydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå