Gå til innhold

FF

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Den var unormalt jevn! Det er jo i grunn bra det, men det første jeg tenkte var at her kunne det være noe gale med termometeret ditt!?

Hvis jeg var deg ville tatt tempen på dagen når en er varm en gang for å se om termometeret går høyere enn 36,9.

Skrevet

Nei, ikke noe galt med termometeret :-) Og ja, jeg har også reagert på at den er veldig jevn.. Men er det sååå uvanlig å ha jevn temp??

Forrige syklus var ikke like jevn (da var jeg gravid).

Skrevet

Kan jo hende kroppen din ikke er helt kommet i skikkelig syklus enda...det tok meg 2 mnd etter sa og komme i normalt gjenge igjen...

eller kanskje det blir bedre fra i morgen av....har vært inne og kikket på et tonn charter idag..og ser at de som er gravide stiger tempene vanligvis mellom dag 9 og 11 og du er kun kommet til dpo 9 idag......og det skal jo være lettere å bli gravid når man nettopp har vært gravid....hmmmmm..spennende....:)

Skrevet

Ja, spennende er det jo :-)

Ville vel ikke vært så rart om kroppen trenger litt tid, men hadde igrunnen ikke gjort noe om jeg var gravid, hehe :-) (Som om det hadde gjort noen det inne på denne siden:-) )

Får satse på at tempen stiger eller at jeg får mensen fort fort slik at jeg kan starte på nytt igjen!

Skrevet

Tempene dine var unormalt jevne ja, men det har hendt meg en syklus også. Hvordan tempene ser ut fra syklus til syklus kan variere veldig mye:)

Skrevet

Sjekket temp måleren i går kveld, og da passerte den 37,7.

Og i dag tidlig var den 37,00 :-) Så da er det opp pittelitt! :-)

Skrevet

Ja, det var nå en jevn og fin måling du hadde da! :) Det er jo i grunn et godt tegn det. :)

Får håpe spiren sitter nå da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...