radio Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 her står det: Evig din, navn, dato. Ganske alminnelig. Kanskje noen har litt mer spesielt inngravert?
ALIICE Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Det kan jeg desverre ikke fortelle her=0) Det er så spesielt at noen vil kunne kjenne meg igjen!
brooklyn Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 jeg lover, og datoen vi giftet oss. "den som gir seg først er en dritt" er ikke noe jeg kunne tenke meg i min ring, det er nå helt sikkert!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 haha:) I min står det ingenting:( Vi skulle ta det senere og nå har vi vært gift i 2 år uten å ha fått somlet oss til det..
radio Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 enig brooklyn. Hørte også om noen som skrev Fuck me forever... Litt spesielt spør du meg
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Ring ring, hvor blir du av????? hehe.. Med andre ord, ingen ring, treg gubbe
Pixie Power Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Vil helst ikke si det her inne, er veldig personlig, noe etter eget ønske og livssyn :-)
brooklyn Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Eller den evig tøffe "Nå er du fanget!". grøss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå