Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Lyst å slå noen!!Forbanna på meg selv også!For å ha blitt gravid med nok en feil mann!!!! Sitter jeg her som en dust alene igjen! Alene med snart 2 barn! Syns det er så nedverdig og flaut!!! Verste av alt er jo at barna ikke får vokse opp med 2 foreldre i samme hus!! Den jævla domme idioten gjør meg gal!! Jeg får lyst å flytte fra byen og bryte kontakten med alt og alle!! Helvetes liv!!!! Føles som om jeg skal bryte sammen hvert øyeblikk!!!!! Andre som har det likt?
Brummeline3barnsmor Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Skjønner problemet ditt....jeg har og to barn med to menn som var helt feil...uten å gå noe nærmere inn på d.. Nå venter jeg nr 3 med mann nr 3...å håper det viser seg at d er det rette...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 hørt om prevangsjon?????? hærre gud du må itj lægg dæ te med ka som helst du heller... en får som fortjent.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 *sukk* Sjarmerende, Anonym 22.53. HI, Ikke la deg provosere av anonym over her. Best å bare overse henne.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg føler med deg. Det kan ikke være noen lett situasjon å være i, jeg forstår jo det. Det er bra at du forstår at du ikke burde stille deg i denne situasjonen igjen, men det er ingen vits i at du er sinna på deg selv nå. Jeg håper du etterhvert kan klare å se noe positivt i situasjonen også. Kanskje du kan lære noe av dette, slik at du vokser som menneske selv om du synes det ser ser mørkt ut nå. Det ordner seg vanligvis.
Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 HI, har du rabatt paa utropstegn?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Hehehe jajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må vel det når jeg er såååååå irritert :=)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Skjønner akkurat hva du snakker om,jeg hadde det også sånn at jeg ville flytte,men er glad idag for at jeg ikke gjorde det.Dette er ca 9 år siden,sinnet går over etterhvert Og en dag skinner solen og du skjønner at det overhodet ikke er deg det er feil med,men denne FEILE mannen som viste seg å være en STOR dust.Min x er for øvrig en stor klovn,så det har ikke forandret seg. Gled deg til barnet kommer,det gjør jeg.Var så heldig å treffe en klovn til,bare at denne var gift.Snakk om FLAX....og om det er noen trøst,så er det ikke alltid at barn med 2 foreldre har det bedre enn de med 1... Min datter er ihvertfall veldig fornøyd og foretrekker før å være hjemme enn å være hos far og samboer.... Og du....IKKE bryt sammen,det går bra;-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Off da,håper han ikke er slem med deg,viktig å ta vare på mamman til barna dine!! Kanskje du kan finne noen som kan hjelpe deg??
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Kjip situasjon ja, men kanskje litt for enst å tenke på det når du er blitt gravid. Tenke først er ofte lurt.. Prevensjon??? Du høres litt ung ut.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har tenkt ja! Kansje hatt litt uflaks..eller slo ikke det deg? Jeg er ikke veldig ung nei. Det er ikke sånn at jeg ble gravid for andre gang i fylla med en ukjent mann med far nr 2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 3. BARNET MED 3. MANNEN!!! og så tror du at det er DU som har valgt feil menn???? kansje det er på tide å innse at mennene har valgt feil dame.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Det er så godt å se at folk kan sitte høøøøøyt der oppe på sin høøøye hest og vifte med pekefingeren. Har det slått deg at det like gjerne kunne vært deg? Hvis du hadde vært veldig uheldig som tennåring, men tatt ansvar likevel, eller truffet en mann som forandrer seg etter årenes løp, en mann som utvikler avhengigheter, utvikler kontrollbehov, eller noe annet. Veldig ideelt å ha alle barna med samme mann, men noen ganger blir det annerledes. Uten at den det skjer med nødvendigvis må ha en lyte eller være uansvarlig.
snart mor til 3 Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 huff da..er en slik dag idag.. kan skj;nne at det er frustrerende... men dette klarer du fint vet du... Hvis de er idioter saa har dere det nok best uten dem uansett...nei,staa paa!!!!!!dette skal gaa bra skal du se!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Vil bare kommentere at det kanskje ikke er noe sjakktrekk å lufte en slik sak på en krangeside... Får vel kanskje ikke helt de tilbakemeldingene du vil ha da...? Noen kan skrive mye stygt, og på ett krangleforum er det jo det man gjør.. Skjønner bruken av anonym, derfor kan det kanskje være greit å bruke 2. eller 3. trim...? Hvis du har kommet så langt, vel og merke... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå