Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Skal dere ha det? Vi er så usikre, lille kan jo ikke en blomstervase være liksom... Tror det blir mer mas enn stas, hva tenker andre med aktive småtroll? Det hadde jo vært koselig også da, elsker lukten av juletreet!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal ha det.. hun får bare lære seg at det får hun ikke røre noe særlig.. det stikker jo, så jeg reger med hun skjønner tegninga relativt raskt.. Men må bruke plastkuler da, ikke glass, orker ikke støvsuge flere ganger daglig, hehe
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Tror ikke det hadde fått stå i fred hos oss i hvert fall:) Vi kjøpte plasttre i fjor fordi han var VELDIG ivrig på treet allerede da. Tenkte å ta det fram også i år. Neste år satser vi på ekte tre igjen. Han blir to i januar da. Har kjøpt billig pynt også
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal ikke ha. Men skal ikke være hjemme på julaften heller da, skulle jeg vært hjemme ville jeg nok hatt juletre
Sånn kan det gå Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Har 8 barn og har alltid hatt juletre. Det har aldri vært noe problem. Man henger selvfølgelig ikke den mest sårbare pynten nederst, men ellers trenger man ikke gjøre noe spesielt.
Honningmelon Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Skal ha juletre ja. Er jo det som er jul :-)
LivetErEnLek Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Selvfølgelig skal vi ha det. Det er lov å si nei.... Begge mine er unger som er utrolig nysgjerrige og de klør i fingrene, men noe er det rett og slett forbudt å pelle på.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Veldig enig stella polaris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå