Fra4til5!!! Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Klarer du å se hvor vi har lagt gavekortene vi fikk i forbindelse med bryllupet vårt i august? Eller har jeg rota dem bort? Tenkte vi skulle kjøpe nytt servise til jul, men nå ser det mørkt ut.... Ser du forresten og om babyen i magen kommer før eller etter 3.feb som er termin? Fødselsdatoen min er forresten 310778 På forhånd takk
Under den hvite bro Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 gavekortene ser jeg sammen med noe mørkerødt....som om det er ei skinnmappe av noe slag...skinn i alle fall... babyen kommer når den er klar hihi ser ikke noe der...
Fra4til5!!! Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Hmmmmm...... Nå ble jeg ikke særlig klokere...... Sofean er rød men ikke skinn, og har "saumfart" den... Noe i skinn?? Du får ikke noe annet? Er den her i huset eller frastjålet?? Huff dette blir mye mas, men gravid som jeg er har hormonene ført til utallige gråteanfall i ettermiddag
Fra4til5!!! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 dytter denne.... p.s forresten takk for at du tok deg tid i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå