Gå til innhold

Vi med termin i juni/juli 2008


Even og Hanne :)

Anbefalte innlegg

Hei... Ser det har vært litt prat om å ha et treff... Jeg tenkte kanskje å foreslå at vi kan sette opp en dag litt uti januar... Folk har sikkert nok å gjøre nå før jul og så er det kanskje greit å komme seg litt etter jul også... Noen som er med på det??

Har dere fått ultralydtime forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med på d=) jeg har ul-time den 8jan. for jeg må inn å sjekket om det er en egget el 2egget tvillinger... så jeg gleder meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff :-)

Januar passer bra her, vi skal reise bort i jula og er ikke hjemme før 1 januar så litt utti januar passer bra for min del :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg blir gjerne med på treff i januar! Er innflytter til Trheim så hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med flere. Passer beste på kveldstid for meg da.

 

Har forresten ultralyd 10 januar og vi er så spente på å se hvor stort det lille nurket vårt har blitt! Tok ultralyd i uke 9 i forbindelse med celleprøve og det var helt fantastisk å se denne lille skapningen på 3 cm (!!!!) men 2 armer og 2 bein:-)

 

Ønsker alle en riktig god jul:-)

Hilsen Katrine, termin 14. juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.er med på treffet ja!med glede.koslig d.har termin dn 5 juni!skal på ultralyd dn 7 jan!jippi jaja..spennende,når og hvor treffes folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

 

Jeg forslår å treffes torsdag 24. jaunar kl 17.00 på Bare Bær på Solsiden. Det er det hyggelig og maten er god for de som vil spise. Noen som er med?

 

Er det forresten noen som har prøvd gravid yoga de tilbyr privat her i Trheim?

 

Fortsatt god jul:-)

Katrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om vi kanskje kunne satt treffet litt senere på kvelden... Er litt travelt i den tiden hær hjemme hos oss... Hva med 20.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan godt finne en annen dato... hadde vært gøy om alle ble med, vi er vel ikke så mange her inne enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sterkt ønske om å vente til etter kl 12. den 22.... Ikke meningen å være vrang altså. Vi kan godt ta det på kvelden den dagen? Tirsdag 22. kl 20?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke vært med før etter den 22. Men hvilken som helst dato etter det passer bra... Kan ikke du Linda komme med et forslag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan den 23 el 31 jan. For da er datteren min til pappan sin vis d ikke blir noen endringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :-)

Men kan ikke fra 25 - 28 januar for da har vi besøk av mamma og dem og svigers pga Amalie fyller 2 år..

Men ellers passer de fleste datoer for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen se hær! hær kommer en till med en liten i magen!

Har datum den 5 Juli, (min bursdag så det ska bli spænnande).

Blev det bestæmt datum før en træff, i så fall ser jag verkligen fram emot det.

 

// Christinè-Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tror det blir en jente:-) Alt er bra med barnet, så vi er så glade i dag! Jeg kan også begge dager. Hvilken dag passer best, 23 eller 31. januar?

Katrine & tulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...