Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 folk jeg møter på min vei gnåler om at magen e for liten !!!!! åh.... bli så lei av maset.. drygt"" er 27+5 og magen var normalt stor i følge måla legen tok da jeg var 24 uker på vei.. lå faktisk ovenfor streken men innen markerings grensa hehe så regner med at det er normalt.. ikke alle kan være store eller d.....
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Her får jeg høre at jeg er liten i ene øyeblikket, mens plutselig får jeg høre stor fra andre. Kommer alt ann på hvilke klær jeg går i tror jeg ;o)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 ja enig der d fått en kommentar om at magen var stor .. å så stolt som jeg ble hehe men de fleste sier jeg er lita etter antall mnd jeg har igjen.. men det er vel nå ongen vokser da utover kjekt at en ikke legger på seg så mye å da.. skal jo av igjen etterpå å .. jeje øyet som ser ...
ruffen Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Har også fått høre at magen er liten gjennom hele svangerskapet. Nå har jeg fem dager igjen, og får stort sett bare høre hvor fint gravid jeg er, så det går nok over skal du se. Jeg føler meg ganske så stor, men tror folk forventer at alle skal se ut som elefanter i slutten. ) Bare vær glad til du. )
Niem og Patrick Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jah, noen kommer til meg og sier: "Å heeerregud så stor du er da!!" Mens andre sier: "hva? Skal du ha NÅ?? Da er du jammen ikke stor!!" Blir ikke klok jeg hvertfall
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 hehe ja ting skal ikke være enkel bra en er fornøyd selv.. synes jeg har så fin å stor mage selv akkurat passe
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Ja, folk skal si mye rart... Jeg synes jeg har en fin str på magen min, mye finere er den også ifht førstemann (formen på magen altså).. Men her om dagen fikk jeg høre av en eldre dame hos fysioterapeuten hvor ho lurte på om jeg skulle ha tvillinger! Jeg har nesten ikke lagt på meg noe!! Jeg veier nå 3 kg mer enn hva jeg gjorde da jeg ble gravid! Men men... De sier at man får større mage når man er flergangs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå