Gå til innhold

Noen som har Odenwalder Lammy XL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å få denne, ser så fin ut! Er dere fornøyde med denne? Står at det bare er å ta ut lammeskinnet hvis man bare vil ha posen. Vil ha mange svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har bestilt en slik pose, den er kjempefin og kan brukes leeeeenge da den har tre innstillinger som følger barnet. Jeg betalte 1800 for min.

Skrevet

Vi har kjøpt den, men har ikke termin før lillejulaften så har jo ikke fått prøvd den enda. Men den ser meget bra ut!! Hadde voksipose sist, å eg må si at eg glede meg til å ta i bruk en normal pose etter den svære tingsten fra voksi. Men man e jo forskjellig - men som sagt den virke veldig bra! Varm, med skinn, sklimatte bak til bruk i større vogn etterhvert, god lukking rundt hodet åsså e den ikke så lang at du må drive å brette å styre så mye. Eg e fornøyd, å kjenne flere som e veldig happy med den:)

Skrevet

Herlig! Da blir det nok den =D

Skrevet

Æ har en liten en på 16 mnd å han har den.. Kjæmpegod pose,sover godt i den =))) Så det blir nok en ny sånn pose på denne når den kommer i januar =)

Skrevet

Jeg har den ikke, men har snusa litt på den.. Barnas Hus har en som er veldig lik, men som er 10 cm lenger, samt at lammeskinnet inni posen er lenger. Den kan imidlertid ikke justeres i bredden, men jeg synes lengden er viktigere..

Ellers så kommer Lilleprinsen.no med en ny pose som kan bli 130 cm, den har ikke lammeskinn i utgangspunktet, men det skulle visst være mulig å få kjøpt det som tilbehør (evt bruke et man har selv).

Jeg står mellom disse to pga lengden, men Lammy XL ser også ut som en knallgod pose!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...