Gå til innhold

uff for noen "bråkete" naboer over her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de prøver å hoppe gjennom taket, Vel gulvet for dem da taket for meg.

Når de flytta inn fjerna de alle tepper og de går veldig tungt begge to som bor der.

Men jaja sånn er det bare men i kveld høres det ut som elefanter som står å hopper.

Vet ikke om de har kjøpt seg dansematte eller noe sånt, veldig grasiøse er de ihvertfall ikke samme hva de gjør.

Dette i for seg plager meg ikke så mye, snuppa mi sover ihvertfall gjennom det uten problemer. Men kjenner at jeg blir litt sliten av bråket dems til tider.

De flytta inn og begynte å pusse opp i Oktober i fjor, fra midten av november var jeg hjemme med sterk bekkenløsning og veldig kvalme. Klarte rett og slett ikke å gå ut døra pga smerter. Slet med hodepiner gjorde jeg også.

Og oppe begynte de klokka 7 om morran og holdt på til 11 på kvelden. Jeg trodde jeg skulle bli gal. Men folk får jo lov å pusse opp da selvfølgelig så kunne ikke klage. Bare en gang sa jeg fra, Det var et bråk uten like hørtes ut som om hele huset holdt på å dette ned. Var så vibrasjonene rista i kroppen min.

Når jeg kom opp der holdt 4 polske arbeidere på å prøve å fjerne betong fra badgulvet med en slik borr man bruker på asfalt ute.........

Hadde ingen stoppet dem hadde de kunne ødlegge vegger og annet i huset da huset er i betong. Hva tenker folk på...........

Pappa jobber i veivesenet og fikk helt sjokk når jeg fortalte det.

Men jaja de slutta med en gang når jeg sa fra ihvertfall.

I mai var de endelig ferdig å pusse opp. Da hadde de holdt på 5 til 6 dager i uka fra 7 til 23. Lurer på hvordan de klarte å holde på så lenge da leiligheten er jo bare 85 kvadrat og de hadde 4-5 arbeidere der stort sett i 8 timer om dagen.

så var det rolig i et par mnd. Før de begynte å ha fester hver helg, fredag i 20 tiden begynner de så blir det stille i 5 tiden lørdag, før det samme gjentar seg lørdagskveld/natt.Har holdt på siden august.

Er Glad jentungen sover gjennom hva som helst.

Vi bor i blokk og det skal være stille mellom 23 og 6. Men selv om jeg vet de har fått klager fra nesten alle naboer så skjer det ingenting.

Jeg er kjempeglad vi ikke eier men leier. Slik at når kontrakten går ut til sommern så skal vi flytte. Håper virkelig vi kan finen et lite hus å leie, litt landelig men sentralt nok til at gubben kommer seg til og fra jobb.

Værste er at vi forhørte oss med huseier før vi leide for å sikre oss at vi ikke fikk masse bråkete naboer. Og når vi flyttet inn hadde vi bare eldre par og enslige boende rund oss.

Men hjelper jo ikke når 3 av leilighetene ble solgt rett etter.

Men det skal være sagt med alle som faktisk bor rundt oss i denne blokka så er det bare en leilighet vi hører bråk fra noen gang.

Har aldri hørt noen av de andre naboene. Og spurte hun under oss om det er lytt ned fra oss. Men ho sier at ho hører oss aldri. Hører ikke når jentungen bestemmer seg for å virkelig skrike engang. (nå skjer jo ikke det så ofte da.)

jaja ville vel egentlig ikke annet med dette innlegget en å klage litt.

Nå skal jeg heldigvis reise på lang ferie om noen dager. Og gubben som er hjemme jobber kveld og natt så det vil ikke plage han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, foeler med deg. Kan dere ikke flytte foer sommeren? Dere har vel oppsigelsesfrist?

Vi hadde problemer med naboer foer, og braaket gjorde meg helt smaatussete. Ble helt opphengt i hva som skjedde nedenfor oss (de bodde under oss), og naar de kom hjem ble jeg deprimert. Vi eide, men bestemte oss for aa selge og flytte. Kjopte hus uten naboer, beste vi noensinne har gjort...

Men alle har forskjellige terskler for braak, virker som du takler det bedre enn meg. Forstaar i alle fall hvordan du har det og haaper det snart blir bedre for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...