Gå til innhold

"Spebarnsboken" - Fikk dere den?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte selv på Haukeland, et av de tre sykehusene som boken ikke deles ut på...

 

Dere som har fått boken, er dette en bok dere anbefaler?

 

Sett at den kan bestilles på babyverden.no, så gjorde det for 3 uker siden, skulle sendes i løpet av noen dager, men har ennå ikke sett noe...

 

Bestilte også "svangerskapsboken" her, da jeg ikke fikk denne av legen jeg gikk til kontroll hos, men fikk den aldri i posten...

 

Noen som har erfart det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine artikler i disse bøkene. Mener at det er de samme som ligger på nettet, men her får du de samlet.

Skrevet

Her fikk vi den på barsel. syns det var en kjekk bok, sto mye intressant der. sender du meg en pm kan jeg sende en til deg i morgen, fikk to her

Skrevet

Jeg bestilte svangerskapsboken derfra, det tok laaang tid (kanskje et par måneder?), men plutselig en dag kom den faktisk.

 

Spebarnsboken er OK den, men tror de samme artiklene ligger ute på Babyverden.

Skrevet

Jeg fikk boken på sykehuset. Jeg fant mye nyttig i den.

Svangerskapsboken fikk jeg ganske kjapt i posten.

Skrevet

Jeg fikk boken på Helsestasjonen, og det hendte rett som det var at jeg brukte den som oppslagsverk. Mye nyttig info der :-)

Skrevet

Fikk den på barsel. Helt ok bok, leste en del i den de første ukene. Nå har jeg lagt den bort. De samme artikelen ligger på babyverden, så om du lurer på noe, så søk der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...