Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Manuell eller elektrisk? Hvilket merke? Har lyst å kjøpe meg en elektrisk pumpe (Avent manuell fungerte ikke for meg), men elektriske er jo ganske dyre, så jeg vil ikke gjøre et dumt kjøp...
Mammapudding Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Nuk elektrisk bruker jeg, er fornøyd med den:)
Bajs! Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Har selv Avent isis IQ (elektrisk) og er veldig fornøyd med denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå