Gå til innhold

Mamma til MieSofie08.11.06:) !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det lunsjsmørbrødet du skrev om i ostesmørbrødtråden hørtes utrolig godt ut! Men jeg lurer bare på: hva slags skinke bruker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare brukt vanlig kokt skinke, eller familieskinke:) kommer litt an på hva vi har i huset:) har brukt sånn løvtynn pepperskinke også.

 

er utrolig godt altså:) spiser kjempe masse når vi har det:)

Skrevet

Takk skal du ha! Dette tror jeg jammen jeg skal lage meg i morra!

Skrevet

gjør det:) men det hender det lukter litt hvitløk i huset etterpå da:) så vifte er hvertfall lurt:) hihih

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...