Himmel og hav Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hei! Det lunsjsmørbrødet du skrev om i ostesmørbrødtråden hørtes utrolig godt ut! Men jeg lurer bare på: hva slags skinke bruker du?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 har bare brukt vanlig kokt skinke, eller familieskinke:) kommer litt an på hva vi har i huset:) har brukt sånn løvtynn pepperskinke også. er utrolig godt altså spiser kjempe masse når vi har det:)
Himmel og hav Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Takk skal du ha! Dette tror jeg jammen jeg skal lage meg i morra!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 gjør det:) men det hender det lukter litt hvitløk i huset etterpå da:) så vifte er hvertfall lurt:) hihih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå