Brillemamma Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Gard... Liker dere det? Liker det ikke? Jeg synest det er et fint og litt spesielt navn. Men sambo er ikke heeelt enig.. Bare lurer på om det kun er jeg som synest det er fint..Hmm..
pøber´n & je Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Kommer helt an på om barnet kler navnet det. Greit nok, men ikke til en blond spinkel gutt
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg syns det er grusomt. Mulig vi er svært forskjellige
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Liker det ikke, altfor hardt i mine ører Av navn i "samme gate" liker jeg Trym, Storm og Brage for eks
Brillemamma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2007 Er dere to med samme nick her inne??
snurkle Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Morsomt du sa det pøber'n, det første jeg tenkte var på var en stygg, spinkel, lav og hvithåret gutt med eksem som jeg kjente når jeg var liten.. *grøss*
Mrs. Bouquet Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Selv om det er kort så er det forferdelig tungt å si. Så konklusjon: tror nok ikke jeg liker det.
Carnivale Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 Jeg syns det er kjempefint. Men jeg liker sånne "ordentlige" navn jeg da, av den litt trauste sorten.
grå :) Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 greit navn det, men jeg har trøbbel med å uttale det. måtte faktisk 'lære' meg det i sin tid for meg blir rd en tjukk L og da blir det jo litt rart:) MEN jeg sliter med å uttale navnet på skolen her borte riktig også da: ki blir alltid kji for meg:)
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 Som en stor fan av Sagaen Om Isfolket liker jeg det på en måte. Men hadde jeg ikke kjent det derifra hadde jeg nok ikke likt det.....
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2007 #15 Skrevet 6. desember 2007 Helt grusomt, men det er fordi jeg har fryktelig dårlige assosiasjoner til det navnet. Kjenner en person ved det navnet og han er en psyko...!
Vicky 83 Skrevet 6. desember 2007 #16 Skrevet 6. desember 2007 Jeg synes det er fint. Det er en dritfin skuespiller som heter Gard Skagestad. Han var ihvertfall dritfin for noen år siden når jeg så han sist.. Så han i et teaterstykke og måtte skjerpe meg for å ikke bare se på han. Var fullstendig betatt...
Tia med 2 ♀ Skrevet 6. desember 2007 #18 Skrevet 6. desember 2007 Får meg til å tenke på en unge i barnehagen jeg var lærling i for over 11 år siden.....(jeg begynner visst å bli gammel) Han var utrolig ufordraglig og vanskelig å ha med å gjøre, en virkelig pøbel som ødla ting og var slem mot andre barn. så jeg har desverre ikke noe gode forbindelser til det navnet. Han hadde sikkert kjempemasse gode sider også da, men siden jeg jobbet på en anen avdeling så jeg skjelden noe til dem desverre.
Sentralstøvsugeren Skrevet 6. desember 2007 #20 Skrevet 6. desember 2007 Internasjonalt selskap i Arendal
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #21 Skrevet 6. desember 2007 Kjempe navn. Passer til en gutt og en mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå