Gå til innhold

Hva tenker dere om dette navnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gard... Liker dere det? Liker det ikke?

Jeg synest det er et fint og litt spesielt navn. Men sambo er ikke heeelt enig..;) Bare lurer på om det kun er jeg som synest det er fint..Hmm..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på om barnet kler navnet det.

Greit nok, men ikke til en blond spinkel gutt

Skrevet

Liker det ikke, altfor hardt i mine ører :) Av navn i "samme gate" liker jeg Trym, Storm og Brage for eks :)

Skrevet

Er dere to med samme nick her inne??;)

Skrevet

Morsomt du sa det pøber'n, det første jeg tenkte var på var en stygg, spinkel, lav og hvithåret gutt med eksem som jeg kjente når jeg var liten..

*grøss*

Skrevet

Selv om det er kort så er det forferdelig tungt å si. Så konklusjon: tror nok ikke jeg liker det.

Skrevet

Jeg syns det er kjempefint.

Men jeg liker sånne "ordentlige" navn jeg da, av den litt trauste sorten.

Skrevet

greit navn det, men jeg har trøbbel med å uttale det. måtte faktisk 'lære' meg det i sin tid :) for meg blir rd en tjukk L og da blir det jo litt rart:)

MEN jeg sliter med å uttale navnet på skolen her borte riktig også da: ki blir alltid kji for meg:)

Skrevet

Som en stor fan av Sagaen Om Isfolket liker jeg det på en måte.

Men hadde jeg ikke kjent det derifra hadde jeg nok ikke likt det.....

Skrevet

Helt grusomt, men det er fordi jeg har fryktelig dårlige assosiasjoner til det navnet. Kjenner en person ved det navnet og han er en psyko...!

Skrevet

Jeg synes det er fint.

Det er en dritfin skuespiller som heter Gard Skagestad. Han var ihvertfall dritfin for noen år siden når jeg så han sist.. Så han i et teaterstykke og måtte skjerpe meg for å ikke bare se på han. Var fullstendig betatt...

Skrevet

Får meg til å tenke på en unge i barnehagen jeg var lærling i for over 11 år siden.....(jeg begynner visst å bli gammel)

Han var utrolig ufordraglig og vanskelig å ha med å gjøre, en virkelig pøbel som ødla ting og var slem mot andre barn. så jeg har desverre ikke noe gode forbindelser til det navnet.

Han hadde sikkert kjempemasse gode sider også da, men siden jeg jobbet på en anen avdeling så jeg skjelden noe til dem desverre.

Skrevet

Internasjonalt selskap i Arendal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...