Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 samboer har mistet visa kortet sitt og enda ikke klart å fått bestilt seg et nytt..derfor er det jeg som har alle pengene på kontoen min..har delt økonomi da så det gjør ingenting. men det innebærer at jeg legger penger til han hver dag ( busspenger, lunsj osv) blir ca 200kr hver dag..anyways..bussen hadde ikke kommet i dag og han måtte ta taxi for han tør jo aldri si det som det er..at bussen ikke kom. så hadde han vært å spurt NABOEN om å låne 200kr til kveld!! jeg ble så flau og rasende at jeg kunne dø på meg. hva tenker naboene om oss nå? er så flau at jeg aldri tør å se naboen i øynene igjen..herrreguud
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Det fins verre ting han kunne gjort... Han kunne jo ha stjelt bilen til naboen istedet... DA hadde du nok blitt flau da! Høhø.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Kjære deg, de er da ikke noe å bli flau for?
små Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Syns det er bra å kunne spørre noen, feks naboen, som å låne penger om man trenger det.. Så det skal du da ikke være flau over...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 flaut at han spurte naboen om penger ja..de må jo tro at vi er blakke som kirkerotter..herreguud jeg vil bare døø...kommer aldri til å tørre å snakke til dem igjen
pøber´n & je Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Snakk om å overdramatisere da. Hva med å gi han litt mer penger da, sånn at du slipper å bli enda mer flau
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Hehehe, herrejesus da frøken... Som sagt, DET FINS VERRE TING!
ragna Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 å giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid, tenk om de tror at dere har lite penger da. oj oj oj oj, du får pakke 200-lappen inn sammen med en flatskjerm eller noe.
små Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 La nå de tror hva de vil.. jeg bryr meg ikke spesielt mye om hva andre tror.. og om noen spørs meg om å låne penger tenker jeg heller ikke på at de er blakke.. Så de bryr seg sikkert ikke..
Bettybu Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 Var du hjemme da? Sånn han kunne fått penger av deg?? Vi har hver vår konto, og det hender jo at den ene eller andre er blakk... Og når uforutsette ting som at han måtte ta taxi dukker opp så..??
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 he he, alle kan vel være blakke som kirkerotter en gang i blant, ikke verdens ende det da...bare sørg for at mannen din betaler tilbake naboen du,, så går det nok snart i glemmeboka.
snurkle Skrevet 6. desember 2007 #15 Skrevet 6. desember 2007 Hva!! Da hadde jeg bare DØDD ass. Hadde sååå flytta på flekken. Herregud, dramaqueen med behov for nytt materiale eller...?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #16 Skrevet 6. desember 2007 hehehehe.. går da ikke ann å bli flau over det her?? lur mann bare som løste problemet ved at bussen ikke kom, istedet for å stå å henge vil jeg si!
piano♫ Skrevet 6. desember 2007 #17 Skrevet 6. desember 2007 Ingenting å være flau over. Det er slett ikke sikkert at naboen tenker at dere er blakke som kirkerotter heller. Slapp av litt, og tenk heller at dere har en trivelig nabo :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 6. desember 2007 #18 Skrevet 6. desember 2007 må nok si meg enig med de andre her.....
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #19 Skrevet 6. desember 2007 nei var ikke hjemme...var på jobben..er han selv som sier det holder med 200kr om dagen
små Skrevet 6. desember 2007 #20 Skrevet 6. desember 2007 Tenk heller så fornuftig han var? Hvordan skulle han ellers kommet seg på jobb? (eller hvor han skulle) Vær stolt av at du har en mann som kan løse problemer på egen hånd;) hehe..
PlinkiPlonk Skrevet 6. desember 2007 #21 Skrevet 6. desember 2007 Haha, nå holder jeg på å le meg skakk her!!! Se det fra hans side da...Står med hatten i hånden, å banker på hos naboen, og spør: Øøøhh, du har ikke 200 spenn å låne meg...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #22 Skrevet 6. desember 2007 Forstår jeg deg rett hvis jeg tolker deg dithen at du mener mannen din heller burde ha blitt hjemme/kommet for sent på jobb. Dette da fremfor å ydmyke deg (og dere) ved å be naboen om hjelp ut av en akutt knipe?? Litt over middels opptatt av fasaden kanskje?? Synes mannen din var problemløsende og fornuftig jeg.... Han sa det vel som det var? Naboen har vel ingen grunn til å mistenke dere for ( noe så grusomt som (...eller.??..)) å være blakke bare med bakgrunn i dette?? Og i såfall om de gjør... so what? Er det virkelig viktig? Hmm... rar tankegang synes jeg.......
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #23 Skrevet 6. desember 2007 det skal bli bra for deg å få denne bebyen- du har helt klart for lite å gjøre. Vurdert å verve deg i noe frivillig arbeid? Fasadefruer gjør ofte det!
Pixie Power Skrevet 6. desember 2007 #24 Skrevet 6. desember 2007 Hadde du vært min oldemor eller tippoldemor, og bodd på landsbygda med masse slarvekjerringer rundt deg, og alt hva det innebar å leve anstendig på oldemors tid, så hadde jeg kanskje skjønt litt... :-D
prekæs Skrevet 6. desember 2007 #25 Skrevet 6. desember 2007 Naboen tenker ingenting...med mindre du ikke betaler tilbake. folk tenker ikke sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå