rampejenta - ny spire Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 tre uker siden ma no og en uke igjen til mansen skal komme... tida går så sinnsykt sagte.. føler som om det er flere mnd siden jeg mista jo.. ikke noe fornuftig dette innelgget.. bare klaging.. regner med at det er mange med meg som venter og venter...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Når mistet du?? Dato altså og hvor langt på vei var du?? Jeg hadde en uungåelig sa som viste seg på hcg prøver 1 uke før jeg begynte å blø. Og den 9 november begynte jeg å blø. Temper så jeg har hatt el for 9 dager siden og venter i spenning. Men ja, utrolig lenge å vente :-(
rampejenta - ny spire Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 jeg begynte å blø 14 november, var på ul 15 og da slo ikke hjertet (var 9+0 da) og hadde utskraping 16. legen sa jeg kunne vente el etter 14 dager.. er 3 uker siden utskrapning i morga.. jeg prøvde i 8 mnd før jeg ble gravid. tempa og brukte ff. men tenpen min svinga sånn at jeg ikke fikk noen nytte av det.. ff charten bare flytta el min hele tiden.. så det ble bare stress.. brukte el-tester i 2 mnd, men de ble aldri positive.. så når jeg ble gravid hadde jeg vert med legen og venta på å få komme til spesialist.. så jeg håper at jeg slipper å vente så lenge denne ganger før spiren sitter igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå