Babyfacepsycho Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Tulla spiser litt lite mot hva hun pleide og gjøre. Derfor jeg lurer.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Gutten min blir 10 mnd 14. desember. En porsjon grøt til frokost. Vann å drikke. En prosjon grøt eller polarbrød til lunch. Vann å drikke. Et fruktmosbeger, youghurt eller fruktkesam som et lite mellommåltid. Enten et halvt middags glass eller noe av middagen vi spiser. Umulig å vite hvor mye han spiser til middag på forhånd. Igår spiste han over en stor medisterkake og idag spiste han 1 pannekake.Drikker vann. Får litt frukt å gnage på som dessert. Grøt eller polarbrød til kveldsmat. 250ml mme på senga. Våkner en gang på natta og får 250 ml mme da også. Noen dager spiser han nesten ingen ting, mens andre dager spioser han masse!!! Dette er hvertfall det han får tilbud om : )
AnTiLoPeSvIn Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 min blir 1 år den 31 desember og han spiser frokost 1 1/2 pprsjon med grøt og vann en brødskive og yougert/fruktbeger eller steinbittkake til lunsj (varierer veldig) 150 mme ca en time etter lunsjen. da tar han seg en tuppert middag hel midaggsglass en porsjon grøt og 150 mme til kveld. sover hele natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå