Gå til innhold

Noen som har vært i Kroatia med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen anbefalinger..............

fristende å dra tilbake til Bulgaria. Det var jo så fint for Andreas der, men noe nytt og spennende frister også til sommeren............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Brela i sommer med en treåring og selv gravid. Det var et veldig lite sted, men utrolig flott og deilig. Det er ikke sandstrender der, men småstein. Ikke noe problem hvis dere kjøper badesko. Vi leide alt privat og hadde det strålende.

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Vi var på makarska-rivieraen ifjor sommer, hadde med oss en 3-åring og jeg var også gravid. Dette var midt i fellesferien, altså juli, og det var på det varmeste der. Vi hadde det kjempeflott, jeg lå mye under trærne i skyggen, men koste meg likevel....

Vi reiser tilbake i juni neste år, gleder meg vilt!!!

Skrevet

Jenny var 1,5 når vi var der. storkoste oss og skal tilbake i mai!

Skrevet

jeg vokste opp i kroatia som barn.. siden jeg er født der.. anbefaler egentlig småbyer utenfor dubrovnik..

Skrevet

jeg er i Kroatia HVER sommer og han anbefale deg noen steder :)

Makarska riviera - synes jeg er for ungdommer, der er broren min med gjengen HVER sommer og det er party party i allefall ikke noe jeg drar til med 2 små. Baska Voda som er ca 7 km fra Makarska er kjempe fin liten sted for barnefamilier.

Split- større by, masse å se og oppleve. Stranda er midt i byen, sandstrand. Kan oppleve mange øyer da det går båter dit hele tiden.

Crikvenica - her er vi HVER sommer etter å ha fått barn. Sandstrender, privat som man betaler ca 11 kr per voksen for å komme inn, flere restoranger og butikker på stranda og aktiviteter for barn. Vi bestiller alltid hotell som er rett over stranda, kjempe praktisk med tanke på barn og dra med seg ting. Dit skal vi også neste sommer... ha ha

Sjekk denne siden:

www.croatia.hr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...