Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hvordan får dere til å legge ut FF charter her?? Må jeg betale da??
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Nei. jeg betaler ikke, men så mangler man mange fine funksjoner da.. Men jeg er jo ikke prøver og bruker babycomp så jeg har det jeg trenger der..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Men når jeg prøver å legge ut link fra FF charten min her så kommer man ikke inn på meg.. Hva gjør du??
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Du går på "sharing", så "home page setup" i menyen til venstre, så står det en link i en boks helt oppe på siden. Du kan endre det som står bak /home/ hvis du vil ha noe spesielt der, men da må du huske å trykke på oppdater. Jeg f.eks. har elisabeth77 på slutten, i stedet for de tallene.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 TAKK! Da fikk jeg det endelig til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå