Petrine C",) Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 rundt 1 år på vår gutt også...Kjempe kjekt!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Rundt året begynte tuppa i dag tegnet hun en kanin som hun stolt viste frem, det var en stor krusedull med kulepenn og rød fargeblyant
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Litt før et år begynte lille persille her. Ble litt overrasket her om dagen,for da hadde ho tegnet babyen vår. Kropp, øyne,munn armer og bein. En fiiin strektegning der man aktisk så at det var et menneske:) Såå koselig:) Ho blir snart 3 år:)
Mrs. Bouquet Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Jenta vår på 10 mnd "tegner", spesielt stas på magnettavle.
nickoline og supermann Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Rundt 9 mnd begynte vi med fingermaling. rundt 1 1/2 år håndterer de fargeblyanter
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 åååå...kanskje jeg skal la lille tuppa mi få prøve å tegne litt jeg da.....??? morro...) hun er 10 måneder....)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Har måttet gjemme kulepenner og alt annet en kan tegne med siden poden var litt over året. Herregud så mye Jif skurekrem jeg har brukt på mine hvite vegger og dører i det siste Stor stas å tegne, male og lime perler på ark osv. Han er nå 15 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå