Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet at du fremstår som langt mer psyko enn hun du anklaget for å være det?

Og ikke nok med det, det du skriver ang bilkjøring vitner jo om at du er ekstremt umoden og rett og slett litt dum.

Du tenker ikke miljø, så du rakker ned på andre som faktisk gjør det.

Hvor gammel er du egentlig? Siden du syns det er tøft å ha lappen, altså. Syns du det er kult å få kjøpe vin på polet også? Og endelig få komme inn på utesteder med 21 års aldersgrense?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en mye større bragd å klare seg uten sertifikatet i disse dager.

Hvem som helst kan klare å ta lappen, men det skal mye til å klare seg uten i et samfunn som stort sett er lagt opp til at folk skal kunne kjøre bil.

Skrevet

Og hvor har jeg fremstått som lite interessert i miljø?

Er det fordi jeg kjører bil, kanskje?

Vin drikker jeg ikke, ikke andre alkoholinnholdige drikker heller.

Er du virkelig så oppjaget over at jeg har andre meninger enn deg at du må lage innlegg rettet kun til meg?

Småpsyko selv, kanskje?

Skrevet

By the way, bilkjøring har jeg heller ikke nevnt.

Du skrev at du ikke hadde lappen, og da svarte jeg at det overrasker meg ikke.

Det alene forteller deg at jeg er lite miljøengasjert?

Eller det faktum at jeg har lappen?

Skrevet

Du er virkelig kåt på deg selv, siden du hentet frem innlegget.

Sitat Rattata: "Hohoho, ja ei skikkelig klimafitte med andre ord."

Som var svaret ditt til meg. Nei, jeg tror ikke du er så opptatt av miljøet.

Ang hva jeg mener om andres meninger svarte jeg på i tråden "Hva gjør man med slikt?..." Må jeg gjenta meg selv?

Jeg gadd ikke å diskutere med deg i to tråder i GÅR, så derfor startet jeg en egen tråd til deg.

Du må sansynligvis ha det inn med teskje, ja... Det er fryktelig umodent og vitner om temmelig ung alder dersom man konkluderer med at folk ikke har lappen fordi de ikke klarer å ta den. Derfor jeg lurte på om du var stolt over å være gammel nok til å kjøpe vin, eller kansje gammel nok til å stemme?

Psyko er din betegnelse. Og jeg syns virkelig den kler deg best.

Skrevet

Tråden lå på denne siden, og var ikke til å unngå.

Så jeg hentet den ikke frem, nei.

Med klimafitte mente jeg at det er ikke bare verden som trenger endringer i klimaet. Du er jo ei skikkelig surmaga megge som ikke tåler at noen har sterke meninger på tross av dine.

Ang. dette med billappen. Det at du ikke har kjørt opp, sier ikke automatisk om deg at du er miljøbevisst. Det kan være mange grunner.

Angst, dårlig råd, dårlig syn for å nevne noen.

En nabo av meg har strøket 14 ganger på teorien. Det kan også være en grunn.

At du synes jeg er psyko ut i fra at jeg kaller en barnemishandler psyko, er helt okei for meg.

Skrevet

Tråden lå langt nede på denne siden, og du hadde strengt tatt ikke trengt å dra den opp.

Av nysgjerrighet, det er ikke bare verden som trenger endringer i klimaet? Forklar deg gjerne.

Så langt har du kalt meg for en fitte og surmaga megge. Og du mener at det er JEG som har problemer med å takle andres meninger..?

Jeg skriver hvordan jeg oppfatter deg gjennom innleggene dine, ikke noe om hvordan du er som person, noe jeg ikke kan uttale meg om, siden jeg ikke kjenner deg.

Du uttaler deg om så mye, uten å vite noe særlig. Du vet ikke hvorfor jeg ikke har tatt lappen. Så du kan ikke konkludere med noe som helst.

Hun du kaller barnemishandler vet du heller ikke noe om, ikke nok til å kalle henne verken psyko eller barnemishandler.

Du vet bare om en episode.

Det er umulig å ta deg seriøst, for du kan jo virkelig ikke diskutere. Du tyr til personangrep når du ikke liker svarene du får på innleggene dine, som forøvrig lyser av pubertal oppførsel.

Du mååå ikke stille ignoransen din på alle livets punkter så til de grader til skue.

Skrevet

Så om hun banker unger en gang er hun ikke barnemishandler?

Og en mann som dreper, er ikke en drapsmann om han bare har drept en gang?

Jeg drar opp alle tråder jeg føler for å svare på.

Og ang det å uttale seg uten og vite noe særlig, er vel du et perfekt eksempel selv.

Hva vet du om hva jeg har opplevd? For alt du vet, kan jo jeg ha vokst opp i et hjem der lignende episoder har utspillet seg.

Ellers vil jeg øsnke deg en gledelig jul!:-)

Skrevet

Er det noen som har banket opp noen?

Jeg uttaler meg om hvordan du fremstår. Det vet jeg særlig om.

Skrevet

Her kan vi igrunn bare snakke om hvordan folka bak nickene fremstaar, og ikke om hvordan de egentlig er.

Noen ganger skal det ikke mer til enn et kort innlegg för man kan ha sine tanker om personen bak innlegget.

Man kan ogsaa ha sterke meninger uten aa vaere arrogant og usaklig. Hele poenget med en god diskusjon er sterke og forskellige meninger, men det burde kunne gaa an aa komme med disse uten aa gi inntrykk av aa vaere fullstendig idiot?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...