Gå til innhold

Jeg er så glad i lille 1åringen min!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Hun er så søt og god.. :) Hun har hatt ca.2 uker nå hvor hun har spist kjempedårlig til middag og ikke vist interesse.. så i dag gir jeg henne en tallerken med en nesten voksen porsjon med ovnsbakt panert torskefillet, kokte poteter, gulerøtter og broccoli med en liten klatt rømme ved siden av.. og gjett om hun spiste selv da? !! Degt var helt herlig å se på.. litt potet, litt gulrot, masse fisk, mer potet.. stor kvast broccoli.. en finger med rømme.. så tok hun tørkeduken sin og tørket seg på hendene og rundt munnen og rakte meg tallerkenen og ville ned fra stolen :)

Håper hun sover bedre nå da, med all den gode maten i magen. Merker at jeg blir litt mer inspirert til å lage noe godt til henne i morgen også.. (er ikke så spennende når det ender i søpla.. som mange av dere sikkert kjenner til)

I sted sovnet hun som en liten engel og så bare såååååå skjønn ut, varm og god og luktet som en bitteliten baby............. Jeg elsker henne høyere nå enn for et år siden.. :) Jeg er veldig gravid også og i badet i kveld så susset og klappet og vasket hun magen min.... sier jeg :" hvor er lillesøster?" så gir hun magen min en klapp og suss....

dagens suppeinnlegg.................. :) ha en god kveld alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk tårer i øynene, jeg:o) Nesten så jeg skulle ha skrevet det selv. Så heldige vi er!!

Skrevet

Ååååhhh... Lille vakringen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...