madde på pergo Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Men, den var blå!!!??? Vet ikke helt hva jeg skal tro her nå!!!!!!!! Pleier ikke den å være samme farge som den første streken???? Hjelp meg...
Tez_ Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hvilken billig test har du brukt da? Fra hvor?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 sterk strek? Er den andre lilla?
madde på pergo Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Dette er billigtestene fra billigtest.com. Strips. Den ene streken er lilla ja, så er den andre blå?! Men, den er ikke helt ved siden av den lilla! Hva i alle dager er dette??? Tok 2 og de er like!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Gratulerer du er gravid=)!!!!
Knotten & lille persille Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Dette har skjedd meg også de to siste dagene. Har aldri fått opp noe annet enn kontrollstreken, men i går og i dag var det en blå strek helt ned mot plastdelen av testen. Var streken din på samme sted?
madde på pergo Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 JA!!! Akkurat der! Har aldri sett noe annet enn kontrollstreken jeg heller! Hva betyr dette da? Herregud, er jeg gravid?!!!
Knotten & lille persille Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er ihvertfall ikke gravid, så mye vet jeg sikkert. Jeg leter etter el og har derfor testet fra dag 9 i syklusen. Er bare på dag 13 i dag så det kan jeg umulig være.....Men jeg synes at dette er veeeldig rart!
Knotten & lille persille Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Trykte litt fort på lagre knappen der ja:) Ville bare ønske deg masse lykke til og håper selvfølgelig at det er slik det er:) Hadde vært en hyggelig overraskelse!
Tez_ Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 Har du ikke noen bruksanvisnig? eller gå inn og sjekk på nettsiden du betilte ifra!!! Så spennende dette er! Krysser fingrene (og tær) for din del! =)
madde på pergo Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2007 Har ikke bruksanvisningen. Men, streken min er litt lenger mot plasten enn den positive på bildet er! Herregud! Nå får jo ikke jeg sove!!!! Har masse stikninger på høyre side, nederst i magen og har hatt vondt i hodet i hele dag! Er 3 dager over IKM!
Knotten & lille persille Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 Ta en CB i morgen!!! *krysser fingre*
Tez_ Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 Høres jo veldig, veldig positivt ut! =) Du får løpe og kjøpe en test i morgen! Synd det ikke går ann og sende tester gjennom en portal eller no...skulle sendt den ene jeg har her! Men hvisker ett rolig gratulere jeg! (har du eksakt internett adresse til siden du bestilte fra?)
madde på pergo Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. desember 2007 http://www.billige-teste.dk/graviditetstest-c-1.html Her har jeg kjøpt den... Tok en nå også! Stod opp kl 06.00 i dag! Skal ikke på jobb og levere i barnehagen litt før 09.00! Hehe... Jeg tok nettopp en test til! Og den ble det samme som i går! En lilla strek (kontrollstreken). Og en BLÅ strek! Rett ved siden av plasten liksom... Ble ikke noe klokere av å ta en test til, men fikk iallefall det samme svaret som i går! Noen som har opplevd dette, og (forhåpentligvis) er gravid???
Tez_ Skrevet 7. desember 2007 #17 Skrevet 7. desember 2007 Leste på den siden du gav meg og der sto det jo: kommer to streker til syne er du mest sannsynlig GRAVID! =) Sier gratulerer jeg! =)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 7. desember 2007 #18 Skrevet 7. desember 2007 Sånn svar på testen som jeg tok i går fikk jeg også.. Regnet det som negativt jeg å reiste på røntgen.. Var en veldig viktig røntgen og vi har absolutt ikke vært på prøver`n denne mnd, men er vel mulig at vi var uforsiktig en gang, på dag 23.. så regna ikke med at jeg hadde eggløsning så seint i syklusen *idioti* Tok en test bare for sikkerhetsskyld, siden jeg var noen dager over det jeg tror er ikm.. Veldig uregelmessig syklus, så vanskelig å vite. Så når den streken var blå og helt nede med plasten trodde jeg at den var negativ, men det virker jo nesten ikke slik på de svara som du har fått da.. Så nå fikk jeg panikk, røntgen er jo ikke bra å ta hvis man er gravid ( Håper for din del at den streken betyr at du er gravid, men at den betyr at jeg ikke er det.. hehe.. skulle egentlig begynne prøvingen i januar siden jeg skulle på røntgen og mr i desember.. Så da får vi bare se når jeg tester i morra tidlig da.. Må jo teste en gang til nå! Men denne gangen skal jeg bruke quick respons, så jeg slipper å få en slik blå strek til ;o) Masse lykke til da, så får du holde meg oppdatert på hvordan det går )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå