stratosen_er mamma_ Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Er du her forresten??? så ei spådde deg at du kjente mannen du evt skulle bli kjæreste med...er jo det samme som jeg har sagt:) hvordan går det med deg? long time no "see":) klem til deg...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 ja jeg så det klarer bare ikke helt å forstå hvem det skal være hehe.. men han skal jo dukke opp igjen nå i jula,for akkurat nå er det ingen mann i livet mitt hehe.. vi er så og si friske så det er herlig! hadde første vikarjobbe dag i bhg i dag, var mange år siden sist, men kjempe gøy. fikk vikariat hele neste uke, og i jan/feb og mars føler det skjer ting på en positiv måte i livet mitt nå hvordan har du det? gleder deg til en hyggelig helg med vin og venner? klem til deg også ))))
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 ja håper på å få til det:) er så mange som har så mange planer:( men skal nok prøve å få til det..... tatt deg fri fra spåinga ?? gjør godt det innimellom...er ikke alltid man orker...jeg har masser av ting fremover nå..nesten litt slitsomt..så gleder meg til noen få fridager i jula;) det skal bli deilig... ja blir spennende og se om det drømmemannen dukker opp i jula...jeg føler også det:) da må du gi med tilbakemelding:)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 ja har fri fra spåinga, ser bare i bytte tjeneste nå tar det vel opp igjen på nyåret, men da på nettsiden min og mot bittelitt penger men seff gratis for de som jeg kjenner )) du får nok til noe i helgen om du virkelig vil, godt å kunne koble av og nyte litt innemellom jeg skal på julebord neste helg så skal ha en rolig helg nå, og bare slappe av og spise sundt så drømmekjolen sitter som ett skudd hehe ) seff skal jeg også gi tilbakemelding om han dukker opp, jeg er ikke på jakt lenger, så kanskje det da skjer
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 åå har du hjemmeside? så spennende?får jeg linken eller? joda jeg får det nok til om jeg vil.. men er veldig sliten i dag...skal på jobb i morgen og så i begravelse også..har vært en slitsom uke menmne... deilig med litt fri da....og kose seg littegrann:) Jeg har også kjøpt meg en ny kjole...på b-young...kjempefin...skulle hatt bort litt mage bare menmen...det får stå sin prøve.. blir ikkenoe julebord på meg i år...de på jobben hadde seff den helga jeg jobba nattevakter så menmen..noen må jobbe også
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 jada, linken kan du få : www.thewhitelily.net kjedelig med begravelse da.. håper det går bra, kan sikkert være greit med litt avkobling ihelgen da.. og så dumt at du ikke får med deg julebordet!! jeg skal si opp der jeg skal på julebord, men levere inn oppsigelsen etter julebordet hehe.. har nå litt mage som sikkert skulle vært borte jeg og, men men, får ta meg for den jeg er, det har jeg lært meg til )) kanskje jeg ender opp i bukse og hehe,, hvis jeg mister motet helt ganske vågal kjole hehe, og foreløbig så skal jeg reise alene til julebordet, så litt skummelt selv om jeg kjenner mange der.. har ikke jobbet på over en mnd heller ... men får finne litt mot i ett par glass vin først tenker jeg hehe.. jøss nå skravler jeg vilt her hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå