Gå til innhold

Jeg stinker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iblant kjenner jeg min egen ånde og synes den lukter helt grusomt! som om jeg ikke har spist på lenge selvom jeg akkurat har spist. Blæh!! Itillegg synes jeg det lukter vondt nedentil. Har ikke noe spes utflod, svie eller kløe. Føler meg bare veldig udelikat om dagen. Flere????? Pliz svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp...skriver under på denne.fått skikkelig dårlig ånde siste dagene.....er helt forferdelig hvor mye som følger med:)

Skrevet

ikke hver dag, men nesten, så har jeg en litt annerledes lukt der nede ja, så jeg dusjer nesten hver morgen og hver kveld.

har skikkelig dårlig ånde om dagen også, selv om jeg pusser tenner morgen og kveld, bruker munnskyll innimellom, og tygger pastill eller tyggegummi. Jeg var ikke slik med nr 1. Men nå er jeg ikke alene om problemet ;-)

Skrevet

Kjenner til det med åden, jeg har en ekkel smak i munnen og kjenner at det ikke lukter no bra for å si det sånn.. Men bakterie floraen i munnen (sikkert i hele kroppen) forandrer seg jo nå, det er jo derfor det er ekstra viktig med god tannhygene nå. Det med lukt nedentil kan være det samme.. Men husk at luktesansen er på topp når man er gravid.

Håper dette ga det litt svar på det du lurte på..

Skrevet

For en lettelse å se at stinker-klubben har flere medlemmer ;)

Skrevet

Takk for god forklaring :) Også godt å høre at flere medsøstre opplever det samme ;)

Skrevet

hehehe.....

jeg stinker litt også.

I går satt jeg helt oppå en annen person foran datan. Da tenkte jeg: Uff så dårlig ånde hun hadde. Men så var det jo faktisk meg da. Som hadde så dårlig ånde. Tygge tyggis!!

Ikke så lett å gjøre noe med lukta der nede. Må bare dusje med vann ofte.

Skrevet

Jeg har det akkurat likdan!!!!!!! Dårlig ånde til 10000, ekkel småk i munnen, og vond lukt nedentil.. Har fått konstatert bakteriell vaginise. så dette forklarer underlivsplagene. tar vivag- og merker faktisk litt bedring. men denne ånden er helt jævlig! har begynt å drikke masse biola, for å kanskje få normalisert bakteriefloran i tarmene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...