Truseprinsesse Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Trøtt og sliten, skikkelig slapp i kroppen. Har ligget under dyna store deler av dagen og sovner titt og ofte. Blir jo ikke noe bedre av å ligge sånn. Kanskje jeg får influensa? Flere med influensatendenser i kveld? Noen gode råd?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg synes alltid at det hjelper å ligge under dyna når jeg begynner å bli syk jeg.... Blir jo ikke akkurat friskere da, men da er det jo så synd på meg uansett. =) Hvis jeg derimot ikke har "tid" til å være syk, bruker jeg å ta en god dusj og ordne meg litt ekstra, før jeg går ut og gjør noe hyggelig. Da er jeg liksom on top of the world, og da er jeg jo ikke syk! =) Men nei, kakao med marshmallows i, ta omkring bakteriene og godta at de er der, det ender jeg som oftest opp med! =)
lana<3 Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jeg vill tatt meg en ekstra dose med c-vitaminer eller f.eks dobbel dose multivitaminer idag...pluss honning med varm melk for å drepe eventuelt basselusker nedi der...og så sover man så godt av varm melk....
lana<3 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 http://www.forskning.no/Artikler/2007/desember/1196688445.66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå