stratosen_er mamma_ Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 se på meg enda en gang..om du ser noe forandring... blir jeg gravid snart?? jeg er født 13.04.83 og hvordan går d i den nye jobben?? klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 før opp mars no på deg..husker ikke hva jeg fikk opp sist.Har vært litt sliten i det siste.Det kommer til å gå bra i den nye jobben din. Ser du noe forandringer på meg?når bilen vår blir solgt?salg av leilighet?pris over takst eller ikke?svangersakpet osv?jeg er født 28.04.82
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 tror det var mars du fikk opp sist også.... Ja jeg ser at du er sliten, blir veldig trøtt og tiltaksløs når jeg ser på deg...husk å ta vare på deg selv også...ikke still opp for andre hele tiden!!!! DU er også viktig!! Har sett på salg av bilen før...men føler nok desverre ikke noe salg nå før jul.... Leiligheten ser ut til å gå over takst... Ser deg i sv.skapet...du er sliten...det tar på å få to barn så tett... Ser ut som du kanskje kan bli litt plaga med ryggen og bekkenet...(har du hatt det tidligere??) Men det vil nok gå bra...bare du ikke sliter deg selv ut for mye... ønsker deg lykke til klem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå