grå :) Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 litt inspirert av noen debatter på et annet nettsted hvor folk var veldig overraska over at falco var død ( rock me amadeus, der kommisar, jeannie). han døde i 98 så er jo en stund siden. jeg har også en bekjent som var veldig avstandsforelska i jussi bjørling (mest stemmen antagelig, operasanger med bla o helga natt) og som sørget en stund når hun fikk vite at han var død, begravet og mer til for lenge og vel siden (1960). noen som har lignende aha-opplevelser?
pustpes Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 i februar 1998 døde Falco etter en trafikkulykke på Den Dominikanske republikk. Til stor sorg for musikkinteresserte over hele verden.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hahaha.... får bare repetere Intensity jeg da.... "Er Falco død?????"
Gjest mphs Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har noe lignende med at hver gang jeg tenker på at Freddie Mercury, Steve Irwin, Diana osv er død blir jeg lei meg.
grå :) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=b20UzLecnHo&feature=related
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 har ikke noe med kjente folk å gjøre, men da jeg satt og lette etter folk da vi skulle ha reunion fant jeg ut at ene jenta i klassen døde i bilulykke da vi var 16... det var ganske ekkelt, for jeg hadde lett lenge, og kvelden før satt jeg og tenkte "tenk om hun er død..."
grå :) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 oi, sånt er trist. får meg til å tenke på hvor lite en faktisk vet om de man har kjent og hvor det er blitt av dem. vet med meg selv at enkelte aner jeg faktisk null om etter grunnskolen...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 var faktisk ett par jeg ikke kunne finne, uansett hvor mye jeg lette... fikk hjelp av en med tilgang på folkeregisteret, men ingen ting der heller... :o/ de er nok gift og har tatt mannens etternavn... og jeg fant ut at det er veldig mange muslimer som heter ca det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå