♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 jeg skal på julebord i morgen og jeg har ingenting å ha på meg....( har en bilring rundt magen som ikke er noe fin....( noen som veit om noen fine og billige kjoler som skuler dette....? jeg er skikkelig desperat og lei meg nå altså.....( håper noen svarer meg....
Blue Lady Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 HoldIN strømebukser!!! eller hold-in korsett/bodyer ol. har de på undertøysforretninger.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Kjenner fenomenet... ;-/ Syns det er lettest å kamuflere med skjørt og topp/ bluse. Kjole blir for avslørende. Lykke til!
Dronningen! Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 På B-young har de noen fine kjoler med empiresnitt, ikke så dyre heller:o) Ha det hyggelig i morgen!
smakk Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Kjole eller topp med empireliv, dvs skåret rett under brystene og med litt løst fall ned derfra. Det er ypperlig bilring skjuler! Kan jo også hjelpe til med hold-in strømpebukse eller truse. Ikke velg noe i blankt silkestoff, det skaper bilringer på de som ikke har det en gang. Lenge siden jeg har vært og kikka så vet ikke hvor du skulle finne det. Men er sikkert noe på H&M, Lindex osv
EnUndreneMor Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 lindex har kjempe fine hold in tinger.. noen som går fra knærne og opp under puppa.. geniale.. pluttselig får man den flate magen man aldri har hatt;)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 jeg har kjøpt meg en sånn holdin strømpebukse, men den bare ruller seg nedover og legger seg over bil ringen, så da blir den enda værre....( men takk for svar jenter...) dere er noen engler:o)
ape Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Dette er topp: Trang tynn genser, ala en tskjorte bare med lange armer, så finner man en topp som er litt vid i livet å ha uten på den genseren. En tunika eller noe lignende. Da ser ingen bilringen:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Kjøp hold inn truse på Lindex. Ikke videre behagelig, men... Ellers kjole med høyt liv. Eller hva med sort skjørt , en pen topp og svart dressjakke?
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2007 hvor mye koster en sånn holdinn truse da....?
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2007 dytter litt jeg...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 89.90 tror jeg, men det er de på lindex som er de beste:) Pass på at du kjøper en som støtter ordetlig på lårene og oppover magen, de har forskjellige typer, men du ser de som er forsterket. Brukte den med en gang jeg hadde født:) Hva med en helt vanlig sort kjole da, eller tunika med tights?
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2007 joa...synes jeg ser forferdelig ut i alt jeg lixom.... har fortsatt 5 kg igjenn etter graviditeten så jeg veier 60 kg nå...og er jo ikke akkuratt så veldig høy at det gjør noe 162cm....så ser ikke så bra ut nei....(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå