*ale* Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Skal lage pepperkaker i helga, og er ute etter oppskrift på sånn melis glasur med eggehvite i, slik at den blir hard. Klarer ikke finne ut hvor mye av hver det skal i.. Anyone??
*ale* Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Takk og bukk..*legge til i favoritter*
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Nigella hadde litt sitron i. Bedre på smak og holder fargen godt. Kan være verdt å sikte melisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå