Dronningen! Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Sportsbutikker? Jeg har ett par hestra og kan nesten ikke bruke dem. Blir altfor varm på hendene... jeg vet ikke hvordan barnevottene er:o)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jenta vår har Hestra votter. De er knallgode. De holder henne både tørr og varm på hendene.... selv når det er så mye bløt snø ute som det er i dag.... ;o) Vi kjøpte hennes på Sportshuset. Tror de er å få tak i hos de fleste sportsbutikker. Anbefales på det varmeste )
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Selger dem bl.a på G-sport. Mine 2 barn har brukt/ bruker dem og de er veldig bra.
To trollunger + en spire Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Flott! Hvilken modell har de da? http://www.aktivebarn.no/f?/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=list&table=PRODUCT&template=list&sort=PRIORITY&func_id=AKT01 - Hestra Gore Tex Kid`s? - Hestra Fjellvott Junior? - Hestra Kid`s Wool Mitt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå