lana<3 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Klarer dere å tolke noe utfra charten min?? Jeg klarer å tolke at jeg har hatt eggløsning men resten er litt sånn diffust...hva syns dere?? http://www.fertilityfriend.com/home/1d3429
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 det ser ut til at du har hatt El ja. Når det gjelder tempene etter EL så er det fortsatt for tidlig å si noe. Grunnen er at hvordan tempene er fra dpo1- ca dpo6 ikke kan fortelle noe da egget mest sannsynlig ikke har festet seg uansett. Du må nok vent eflere dager enda. Lykke til
lana<3 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 ja vet det..tenkte bare om det ser ut som normal tempstigning etter el...eller om den er litt for hoppete??har nedtelling til 8 dpo....tjihi... Sånn ellers....det er vel rundtom 8-10 dpo at man kan ane noe om hva som skjer....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Ja, jeg synes at den hoppet litt mye, men noen sykluser er slik. Dersom det vedvarer de neste syklusene så bør du forandre hvor du temper. Det er rundt dag 7-10 man kan ane noe. Men saken er den at man kan ikke være sikker, er det noe jeg har erfart etter år med temping er det nettopp dette. Man kan bli runnlurt
lana<3 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 i know....det er kun for å danne seg et bilde og vet at det kan lage masse håp og så er det ingen der inne allikevel....har sett at du har hatt et par lovende der miss tante rød har kommet på besøk allikevel til tross for lovende temper....nei det tar nok tid å bli kjent med sin egen syklus.....men blir tempen lovende så er det spennende det også for det om det ikke er flyttet noen huleboer inn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå