Gå til innhold

Sambo glemte å hente mini i bhg i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min streika og han skulle hente... Han hadde bilen med setet i da. Han er så stresset om dagen stakkar.. Han glemte det visstnok.

Har aldri hatt så vondt inni meg som da jeg kom og hentet han og han tuslet rundt der alene:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten da. Men han har nok ikke tatt noe skade av det vet du:))

Skrevet

Huffda.. Stakkar både junior og samboeren din, antar at han har litt dårlig samvittighet.

Skrevet

Det er nok ikke første gang i historien at det har skjedd! Du trenger nok ikke bekymre deg så lenge det ikke blir som en sak jeg har hørt om hvor mor "glemte" å hente barnet sitt på fredag, var umulig å få tak i hele helga, men troppet blid og fornøyd opp i barnehagen mandag ettermiddag! (barnet hadde da i samarbeid med barnevernet bodd hos en av personalet i helga) Hun hadde dratt på helgetur og "trodde" hun hadde avtalt barnevakt med en venn...

Skrevet

Uff,da. Skjønner godt at du fikk vondt inni deg, da ja. Men personalet var vel såpass profesjonelle at de ikke sa at han ble glemt til gutten, håper jeg? I sånne situasjoner syns jeg det er greit med en hvit løgn.

Forøvrig skjer vel dette neppe igjen, tenker jeg! Jeg tipper samboeren din både dobbelt- og trippelsjekker om det er han som skal hente heretter.

Skrevet

Kan skje den beste.. Theobalsen har nok ikke tatt noe skade av det..

skjønner du :-)

Skrevet

Stakkars alle tre :-)

Trøst deg med, han er ikke alene. Mannen min har en kollega som holdt på å glemme å levere i barnehagen. Kom nesten helt fram til jobben sin, som ligger i helt andre enden av byen. da hosta gutten i baksetet, og faren kom på at han skulle levere.....

Skrevet

Hjelpe meg for en historie! Også hadde hun liksom ikke ringt denne vennen som skulle være barnevakt for å høre hvordan det gikk, heller? Ikke i løpet av en hel helg? Hm, mange rare folk.

Skrevet

Ja, det var heldigvis ikke etter stengetid da, men jaggu ikke langt unna.

Ja, det skjer nok ikke igjen...

I morgen skal jeg ta meg fri fra skolen å være hjemme med han, kose oss ekstra!

Skrevet

Herregud, det er det verste jeg har hørt på en stund, "Himmel og hav" =(

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men vet svært lite om barnehager, da jeg aldri har vært i en sjøl og ikke har fått plass til mine unger heller, men var ungen din alene??? Hvor var personalet?

Skrevet

Det viste seg jo etterhvert at det var mer som skurra hos den mamman...(les alkohol), men det var en selsom historie ja...

Skrevet

Hu meinte vel at det var få eller ingen andre unger der. Personalet går ikkje fra ungene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...