Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 jeg har fått resept på de...... skal jeg begynne å ta dem med engang eller vente til mensen kommer. jeg fullammer nå.......vet ikke helt åsssen dette funker. var greit da jeg begynte på p-pille for første gang når mensen begynte. hvordan starte nå...... flaut spm men........ førstegangsfødende og vet ikke helt åssen dette fungerer.
Sistah*G07*J09* Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 du skal begynne på de med det samme. Trenger ikke vente på mensen, for den er det ikke sikkert du får når du fullammer.
2småihus!:) Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Det er bare å begynne med en gang. Står vel at man skal vente til mensen kommer, men når man ammer kan det ta tid, så du skal bare begynne på de nå! husk bare å les bruksanvisningen for hvor på brettet du begynner, må innrømme at jeg rotet litt der...
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 så hvis jeg begynner imorgen så starter jeg på fredagen på øverste rekke hvor pilen begynner?
2småihus!:) Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jepp! er ikke det at det egentlig var vanskelig å skjønne, men jeg rotet med noe i begynnelsen...husker ikke helt hva, men var noe med de pilene tror jeg...velger å skylde på ammetåka!hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå