TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 I mårra skal jeg (og mannen min, selvfølgelig) på ultralyd!!! Føler jeg har ventet på å komme til dette "stadiet" i svangerskapet i en evighet! Men endelig er jeg her Gleder meg som en liten unge, og er sååå spent på å få vite om det er en gutt eller jente der inne! Håper vi får se det! Som jordmoren antydet da jeg var hos henne sist, så kan det godt hende det er to der inne og Men jeg tror ikke det er det...da hadde jeg nok kjent bevegleser og spark flere steder samtidig, og det gjør jeg ikke. Er MASSE liv der inne til alle døgnets tider, men kjennes ut som det bare er én som driver med disse romsteringene og frasparkene ;P Men blir uansett veldig spennende å få vært på ul i mårra
Trebarnsmamma30 Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Lykke til på ultralyd i morgen da!=)
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Takk for det
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Masse lykketil er kjempe moro :-)
Trebarnsmamma30 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Har du noen magefølelse på kjønn da?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2007 Vet ikke helt... Forrige gang var jeg helt fra starten av bombesikker på at det var jente, og det stemte også Denne gangen har jeg ikke hatt en sånn sterk følelse for hverken det ene eller det andre. Tenker egentlig både jente og gutt... -får satse på at ikke det er begge deler,hehe... Neida...har en stund hatt en litt større følelse av at det kan være gutt. Men vi får se... -HÅPER vi får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå