Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Her blir det ca 16 mnd mellom våre så må vel ha en god søskenvogn. Et helt nytt tema for oss! Har ikke så lyst på tvillingvogn a la OTH for synes de blir så breie, blir det ikke et mareritt å komme seg inn i butikker osv? Phil & Teds ser jo geniale ut, men ligger babyen bra baki der? Og kan eldstemann legge seg bakover? Bare ser for meg at skravlen går på storebror og minsten får aldri sove ,-) Noen som har erfaringer og vil dele tar jeg imot med stor takk!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 mellom 1 og 2 er det 17 mnd, vi kjøpte brio dobbel wave, er meget fornøyd med den, god kalesje, delt rygg, vedbart og justerbart håndtak. den er ak så bred at jeg får den inn i de fleste butikker. men dette er selfølgelig smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 17 mnd mellom mine to eldste. Vi brukte en vanlig Simo med søskensete da den minste var baby, og så fort han kunne sitte skikkelig kjøpte vi en tvillingtrille av den solide sorten (store hjul, ellers veldig enkel i utformingen, og smal). Ikke var den særlig dyr heller. Tror absolutt det er et poeng å ikke ha de breie tvillingvognene hvis man ikke trenger det veldig, for de er enormt uhåndterbare i butikker og på offentlig kommunikasjon. Hadde også en brukt "tog-trille", der de sitter etter hverandre, og det anbefales IKKE! Var komplett umulig å styre, tung å trille, og i det hele tatt et bomkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå