Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Fant ut at jeg var gravid for 3 dager siden, usikker på når man bør ha den første legesjekken. 6 uker siden siste mens...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Det variere veldig,etter det jeg har forstått at leger mener at det er nødvendig å komme,alt fra uke 6 til uke 12 selv skal jeg til legen på tirsdag og da er jeg 5+1
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Best å bestille time med en gang da kanskje. Det er faktisk 11 år siden sist jeg var gravid. Husker jo ingenting lenger.. Føles som første gangen, utrolig spennende :-)
Prikken ('08) blir storesyster Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 var innom legekontoret tidlegare denne veka, fekk time i starten av januar - er då ca 11 veker. tek heller kontakt tidlegare dersom det skulle vere noko. men foreløpig er eg i knallfin form og i morgon den dag skal eg forsøke å få tak i jordmor som kan følge meg opp under svangerskapet, vil ha jordmor også og ikkje berre fastlegen min
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg fannt ut at jeg var gravid da jeg var 4+5, ringte legen dagen etter, og hun ringte meg tilbake for å avtale time. Det ble den 19. desember, da er jeg 7+3. Gleder meg. Så ring legen din du, så får du time når det passer.
SuperMoM <3 Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Ringte legen med en gang jeg fant ut at jeg var gravid og han satte opp en time til meg:) Og forresten.. m/ "Prikken" i magen : Jeg såg du var fra Ørsta:p Lenge siden du flytta til Trondheim?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Forrige gang var jeg hos legen når jeg var litt over 5 uker på vei. Denne gangen har jeg fått time 18 des. og da er jeg vel...hmmmm......rundt 6-7 uker på vei.
1222 Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 hos min fastlege anbefalte de ca 10 uker, ettersom det var praktisk og ta det før jul skal jeg dit ca 9 uker. Det var helt greit sa hun sekretæren.
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Hva gjorde dere hos legen så tidlig som uke fem da?? Jeg skal nemlig til legen imorgen, og da er jeg akkurat fem uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå