Gå til innhold

Er dette lov og kommentere disse tingene til bhg.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke store greiene egentlig, men nok til at man blir irritert.

Ofte når jeg kommer hjem med minsten så er det bare så vidt bleia sitter på han. Faktisk er det til tider buksene hans som holder den på plass. Tapen på bleia er feste så langt på sidene at om han står oppreist og vi tar av alt av bukser og bodye så raser bleia ned. Dem har også litt problemer med å klare å bruke salva jeg har tatt med som han skal ha når han blir sår i stumpen. Har sagt i fra gang på gang.

En gang jeg hentet han så syntes jeg det lukta så salig bæsj av han. Da sier hun ene at han nettopp har bæsja og at det kunne hende det var bæsj i bodyen. Jeg ble en smule forundret og tittet bare kjapt på bodyen. Så ikke noe da, men når vi kom hjem og jeg fortsatt kjendte lukta så tittet jeg en gang til. Da fant jeg den klædden med bæsj i ullboddyen hans. JÆKK. Kunne vel ha skiftet boddy på han vel? Hun viste jo tydeligvis om det. Og ikke er det rart det skjer heller om bleia så vidt det er sitter fast på han.

Flere ganger når jeg har hentet han så har han flydd rundt i bare ullboddyen, uten genser over. Ullboddyen er etter mitt syn undertøy og det er jo en grunn til at han blir levert med genser. I tillegg er boddyen ganske stor til han og sklir litt ned på skulderene (var stor i str. ) så det ser jo helt teit ut.

Flere ganger når jeg har hentet han så har han hatt på innetøy OG ullutegenseren utenpå. I dag igjen skjedde dette, og når jeg kom så satt jr. og spiste banan. Tror ikke det er nødvendig og fortelle hvordan ullgenseren så ut. Da sa jeg på en pen måte at den må dem ta av han når dem kommer inn. Unnskyldningen da var at dem nettopp hadde kommet inn. Men ALLE de andre barna var skikkelig avkledd.

Hadde dere gått til avd. lederen og tatt dette opp eller hadde dere latt det skurre og gå?

Synes det er litt vanskelig siden jeg ikke har så lyst til å komme skjevt ut med de ansatte i bhg. Har tidligere opplevd (i en annen bhg) å bli uglesett fordi jeg klagde på at dem tok på eldstemann andres klær etter sovestunden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt det opp med avdelingslederen jeg.

Og som avdelingsleder i bhg. hadde jeg satt pris på å få tilbakemelding fra deg som forelder, spesielt hvis det blir sagt på en ordentlig og ryddig måte.

Skrevet

Ja, dette synes jeg du skal si fra om. Ikke gå å gnag på noe som kan bli et enda større irritasonsmoment.

Jeg jobber selv i barnehage og verdsetter foreldres "kritikk". Den er nødvendig for at vi kan bli bedre. har dere ikke foreldresamtaler nå i disse dager? Ta det opp da:) Eller snakk med ped.leder.

Skrevet

jeg hadde sagt i fra til pedleder... :o)

Skrevet

Det med bleia og bæsjen i bodyen hadde jeg sagt fra om, at han går i ullbody uten genser hadde jeg ikke brydd meg om (kanskje det er varmt inne i bhg?).

Bedre å si ifra enn at du stadig går å irriterer deg over det, de trenger tilbakemeldinger fra foreldre, men si det på en hyggelig måte.

Skrevet

Jeg synes du skal snakke med dem jeg! Ingen vits i å gå å ergre seg over ting som sikkert lett kan ordnes.

Når det er sagt så lurer jeg litt på hvordan du har tenkt at personalet skal forholde seg når han er inne og blir veldig varm? På min avdeling er det helt vanlig at de får løpe i body og strømpebukse når de danser og herjer som værst, og har aldri hørt at noen reagerer på det. Det kan bli ganske varmt å være inne med ullbody og genser på når man leker. Kjøp en ullbody som passer litt bedre, så slipper du å ergre deg over at den sklir ned :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...