Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 mice?? Og ikke mouses? Datteren min skal ha diktat i morgen og der står det mouses..
hit og dit Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hahaha, mouses er nå feil vil eg tru. Det skal vera mice
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Det er ganske utrolig, blir litt engstelig jeg nå.....
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Er dette noe en engelsklærer har skrevet???? Skremmende.
yooo Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 he he, hadde det stått mooses hadde det blitt elger i flertall....
Nickeguri Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Men husk at det er maaange lærere i barneskolen som blir satt til å undervise i engelsk selv om de ikke har hatt ett minutt engelskundervisning på lærerhøyskolen. For der er engelsk nemlig tilvalg. Det er kanskje ingen unnskyldning, og man burde sikkert kunne slikt, men jeg syns man får la en slik feil passere uten å lage noe stort ut av det. Allikevel syns jeg det er på sin plass at læreren blir gjort oppmerksom på feilen.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Jepp, læreren har skrevet engelske ord i entall og flertall som de skal øve på. Og der har hun skrevet mouse / mouses. Det er derfor jeg blir litt engstelig ja...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Da hadde jeg skrevet med en liten lapp til denne læreren.
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Da finner du en rød penn, markerer feilen og sender den tilbake til henne med karakteren Lg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå