Gå til innhold

Er det bare jeg som har mistet motet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mistet i 9.uke i September, og siden da, har jeg igrunn ikke vært "motivert". Jeg/vi vil så gjerne, men jeg tviler liksom på at jeg kommer til å bli gravid..klarer ikke forestille meg det liksom.

Gidder ikke engang gå inn på disse sidene, for det er lissom for teit-jeg som ikke kommer til å bli gravid..hvorfor skal jeg drive å lese om babyer..

Er det bare jeg som mister motet lett eller?

Syte...syte..

Eller har dere alle vært like entusiastiske-stå-på jenter gjennom hele prøvingen?

Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man klarer ikke alltid å holde motet oppe i prøvetiden, spesielt ikke når den bare varer og varer... Vi har prøvd siden juli i fjor uten å få det til å klaffe.

Så ja, har hatt mine nedturer, men gir ikke opp for det :) Jeg VET vi skal bli foreldre en gang i fremtiden, vet bare ikke NÅR!

Så ikke gi opp motet ennå... Vet ikke hvor lenge dere prøvde før SA, men dere har jo bevist at dere faktisk klarer det!

Skrevet

joda innimellom gir man opp men det er alltid noe som hele tiden håper...

jeg mista også i sa nå i mai..så jeg har vente et halvt år snart...begynte å prøve i august i fjor...mista i ma i januar i år..så vi har streve litt...men jeg også vet, som turbotrollet sier at jeg skal bli gravid en gang og få barn men jeg vet heller ikke når...

Skrevet

Hei jeg hadde også en sa i mai...gikk på p-piller når jeg ble gravid da....klarte ikke glemme sa-en og vi ble prøvere i september....så jeg er i min 3 pp nå jeg og....blir oppgitt innimellom jeg og men som de over her, gir meg ikke før jeg blir gravid uansett hvor lang tid det måtte ta eller hvordan vi blir gravide....

Stå på du, vi skal alle bli mødre det lover jeg dere men ingen av oss vet når....:)

Skrevet

Tusen takk for oppløftende ord, jenter!

Skrevet

Jeg har jo aldri mistet, men har nettopp begynt på min 4 pp. Blir jo lei og oppgitt, nesten sint, fordi jeg ikke blir gravid. Første pp var gøy, da var alt spennende og nytt, men når d ikke klaffer med en gang så blir d sånn.. Så jeg gidder nesten ikke noe "baby-info" lengre, blir bare så opptatt av at jeg ikke er gravid. Så noen entusiastisk-stå-på-jente er jeg nok ikke lengre, desverre! :)

Mitt tips må være å komme seg litt bort. I forrige pp dro jeg og sambo på hytta, helt isolert på fjellet, borte fra data og alt annet. Så d hjalp veldig, og jeg fikk tankene bort, og vi fikk litt tilbake "gnisten". Men når jeg kom hjem og tok den skjebnessvangre testen som viste neg. så dabbet d jo av igjen, men var deeilig å ha fri, selv om d bare varte et par uker :)

Skrevet

vet dette er tungt jenter, har mistet 4 ganger og den 3 gangen var jeg i uke 16 og måtte abortere ved vanlig fødsel og fikk se en gutt på 14 cm.., vi er i en utdredning, men vi prøver, og fått beskjed om å ikke gi opp..:-) mange mister opp til 6-8 ganger, og får en baby, å miste er nok en del a hele prossesen desverre..dette klarer vi:-) lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...